//
کدخبر: ۲۱۷۷۶۴ //

امام جمعه موقت اصفهان: التماس به آمریکا و اروپا چیزی جز ذلت ندارد

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اکنون جنگ نرم همه‌جانبه ای را پیش رو داریم، گفت: اگر شما مسئولان راست می گویید که می‌خواهید مردم را خوشحال کنید، کاری کنید که آنها از فقر نجات پیدا کنند.

امام جمعه موقت اصفهان: التماس به آمریکا و اروپا چیزی جز ذلت ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی میردامادی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: همواره به بندگان خوب خدا توصیه می‌شود راه رستگاری، عزت و پیروزی بر کفر، داشتن تقوا است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز سالروز خروج امام خمینی (ره) از عراق با فشار صدام به کویت است. باید گفت سردمداران کویت افرادی نامرد بودند که امام را نپذیرفتند و امام خمینی (ره) با فهمیدن این موضوع فرمودند اگر نقطه ای از آب های آزاد را اجاره کنیم، وظیفه خود را برای بیان اسلام اجرا می کنیم.

وی با بیان اینکه امروز روز نیروی انتظامی است، تصریح کرد: نیروی خدوم و شجاع انتظامی در راستای تامین امنیت این مرز و بوم تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز را تقدیم کرده اند، فعالیت آنها همواره بر سه اصل آگاهی، پیگیری و پیشگیری استوار است، بنابراین از آنان نهایت قدردانی و سپاس را داریم.

میردامادی با تاکید بر اینکه در حال حاضر جنگ نرم همه‌جانبه ای را پیش رو داریم، گفت: امروز وظیفه دشمنان بی دین کردن جوانان، گسترش فساد، ایجاد تهاجم فرهنگی، قاچاق انواع اجناس و ... است، اما به لطف نیروی انتظامی و تمام نیروهای مسلح نقشه‌های شوم آنان آشکار شده ‌است.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تذکرات جالب و جامعی به فرماندهان سپاه دادند و سپاه پاسداران را دارای خصوصیاتی دانستند که در دیگر دستگاه های انقلابی بسیار کمیاب است.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: باید عظمت جایگاه شهدا را در یادها ماندگار کنیم و نام آنها را در هر کوی و برزن درج کنیم تا در یادها ماندگار شود.

وی گفت: در اصفهان یا تهران اقداماتی در حال وقوع است و افرادی درصدد هستند نام کوچه ها و خیابان هایی را که به نام شهدا است را، تغییر دهند، باید به آنان گفت مگر نام حسین (ع) قدیمی شده که می خواهید نام کوچه ها را تغییر دهید؟ اگر چنین نقشه‌های شومی در سر دارید، امیدوارم خون شهدا دامن‌گیرتان شود.

میردامادی افزود: ۱۴۰۰ سال است که کربلا در دل های مردم ماندگار است و اگر شما مسئولان راست می گویید که می خواهید مردم را خوشحال کنید کاری کنید که مردم از فقر نجات پیدا کنند.

وی همچنین با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تذکر داده اند که از آمریکا و اروپا ناامید شوید و به آنان اعتماد نکنید که گرفتار می شویم. باید گفت التماس به آمریکا و اروپا چیزی جز ذلت در پی ندارد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز شهید محمود توکلی از اعضای لشکر ۱۴ امام حسین را به این مکان آورده اند، گفت: این شهید بزرگوار از اتمام جنگ تاکنون به اصفهان نیامده بود تا اینکه در روز گذشته بر اثر انفجار مین به صف شهدا پیوست.

وی خاطرنشان کرد: امروز روز شهادت حضرت رقیه (س) دختر سه ساله امام حسین (ع) است، که برخی از اساتید دانشگاه ها از نبودن ایشان در کربلا سخن می‌گویند که این اوج مظلومیت حضرت رقیه (س) را نشان می‌دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان