//
کدخبر: ۲۱۷۳۵۳ //

۲۲۰۰ سوداگر مرگ در گیلان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 55 باند عرضه و توزیع مواد مخدر منهدم شده اند، گفت: همچنین 2 هزار و 200 نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در استان شناسایی و دستگیر شدند.

2200 سوداگر مرگ در گیلان دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمدرضا اسحاقی امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام سوگواری اباعبدالله(ع)، اظهار کرد: هفته ناجا فرصتی برای بازبینی شعار سال، اهداف و برنامه های عملیاتی است و فرصتی فراهم می شود تا با نخبگان هر بخش و جامعه تبادل نظر داشته باشیم و مسیر باقی مانده را با اشکالات کمتر، دقت و سرعت بیشتر به پیش بریم.

فرمانده انتظامی گیلان، شعار نیروی انتظامی در هفته ناجای امسال را «پلیس هوشمند، امین مردم» عنوان کرد و افزود: هدف پلیس هوشمند سازی و ارتقاء اشراف اطلاعاتی برای ارائه خدمات کیفی تر است.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته ناجا از 11 لغایت 17 مهرماه اجرا می شوند، گفت: «بصیرت ولایتمداری، ایثار و شهادت»، «خانواده آرامش و پلیس»، «فضای مجازی پاک و احساس امنیت»، «امنیت اقتصادی و رونق تولید»، «پیشگیری اجتماعی توسعه نظم و امنیت عمومی»، «قانون مداری ارتقا فرهنگ ترافیک»، «مرزبانی، اقتدار مرزی امنیت پایدار»به ترتیب روزشمار هفته ناجا است.

سردار اسحاقی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد اقدامات پلیس خدماتی است، گفت: همواره تلاش بر این است که آموزش های مهارتی را ارتقا دهیم و در این راستا طی 6 ماه نخست امسال، 600 کارگاه با موضوعات مختلف توسط معاونت اجتماعی در استان برگزار شده است.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه سطح قانون پذیری مردم گیلان به دلیل سابقه علمی و فرهنگی بالاست، تصریح کرد: اساسا گیلان ظرفیت لازم را دارد و ما هم به عنوان متولیان امر باید به این ظرفیت توجه کنیم، در همین راستا اجرای شهر هوشمند به عنوان پایلوت قرار است در گیلان و شهر رشت اجرایی شود.

وی در تشریح اقدامات در حوزه انتظامی استان طی 6 ماه نخست امسال، بیان کرد: شناسایی و انهدام 12 باند کلاهبرداری، شناسایی 4 باند شرکت هرمی و دستگیری 40 نفر و کشف هزار و 58 فقره پرونده در این حوزه و همچنین کشف 80 درصد سرقت ها از جمله اقدامات پلیس در نیمه نخست امسال بوده است.

سردار اسحاقی با بیان اینکه در رفتارهای ترافیکی حدود 70 درصد عامل انسانی باعث بروز حادثه با مشکل می شود، تصریح کرد: در حوزه راه و راهور میانگین 14 درصد کاهش وقوع تصادفات، 13 درصد کاهش جانباختگان، 9 درصد کاهش مجروحین داشتیم.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: در حوزه تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیس در طول 6 ماهه نخست امسال 617 هزار و 618 تماس داشتیم که از این تعداد 50 درصد ارشادی و مشاوره ای بوده است و 293 هزار و 254 تماس هم منجربه تشکیل پرونده شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون 55 باند عرضه و توزیع مواد مخدر منهدم شده اند و همچنین 2 هزار و 200 نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در استان شناسایی و دستگیر شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان