//
کدخبر: ۲۱۷۰۲۲ //
مدیرعامل شرکت آبفای کرمانشاه:

موکب‌های استقرار یافته در خسروی از آب شهری برخوردار میشوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه آمادگی کامل برای ارائه خدمات و آبرسانی به زوار را دارد.

موکب‌های استقرار یافته در خسروی از آب شهری برخوردار میشوند
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا تخت شاهی، در خصوص اقدامات و تمهیدات این شرکت برای تامین آب مورد نیاز زائران اربعین حسینی گفت: وی از ارائه خدمات آب و فاضلاب به ۲ اردوگاه هلال احمر در قصرشیرین و مرز خسروی خبر داد و گفت: در این دو اردوگاه که ظرفیتی حدود ۱۰ هزار نفر دارند، خدمات مورد نیاز ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه، از استقرار و بکارگیری ۳۵ تانکر و مخزن ثابت و سیار به این منظور خبر داد و گفت: کار آبرسانی به تمام موکب‌های مستقر در مسیر زوار از کنگاور تا خسروی نیز انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: جهت رفاه حال زائران ۲ دستگاه بسته بندی آب نیز با ظرفیت روزانه تولید ۳۰ هزار بسته در مرز مستقر خواهد شد و آب مورد نیاز زائران را تامین خواهند کرد.

وی تهیه دیزل ژنراتور برق اضطراری جهت سراب گرم و کنترل، عیب یابی و اورهال خط انتقال آب سراب گرم سرپلذهاب به خسروی را از دیگر اقدامات آبفای شهری استان کرمانشاه برای ارائه خدمات هرچه بهتر آبرسانی به زوار اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: این اقدام در مسیری به طول ۴۵ کیلومتر انجام شده است.

وی همچنین به آبرسانی به ۶ پارکینگ احداثی در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی خبرداد و گفت: انتظار داریم شهروندان در مصرف آب شهری تا جایی که میتوانند صرفه جویی نمایند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۰۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان