//
کدخبر: ۲۱۶۱۲۴ //

آرگیو سرپرست فرمانداری فسا شد

حسین آرگیو به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فسا معرفی شد.

آرگیو سرپرست فرمانداری فسا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

عصر امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندار فسا با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس برگزار شد که طی آن حسین آرگیو به‌عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معارفه شد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فسا گفت: گروه‌ها و احزاب سیاسی در ایجاد شورونشاط انتخاباتی نقش مهمی دارند و تلاش کنند تا تمامی احزاب و گروه‌ها برای ایجاد یک فضای بسیار صمیمی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ایجاد کنند.

سید احمد احمدی زاده لزوم مشارکت مردم در تمام فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی را در همه جوامع پذیرفته‌شده و به‌روز دانست و گفت: ازاین‌رو باید مشارکت مردم را بر ایجاد وحدت در همه ازجمله مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جلب نمود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و بانشاط، دانشگاه و دانشگاهیان نیز باید فضای جامعه و به‌ویژه جامعه دانشجویی و نخبگان را به سمت مشارکت حداکثری هدایت کند تا بتوانیم یک انتخابات بسیار سالم و چشم‌گیری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه عوامل اجرایی انتخابات باید با همکاری عوامل نظارت در فراهم کردن شرایط جهت برگزاری انتخاباتی امن و پرنشاط تلاش کنند و با تأکید بر ضرورت بسترسازی در جامعه به‌منظور گسترش فضای باز سیاسی در چارچوب‌های قانونی اظهار داشت: گروه‌ها و احزاب سیاسی قانونی باید به‌عنوان محور اصلی در ایجاد فضای پرنشاط سیاسی ایفای نقش کنند.

در پایان این مراسم از خدمات سلیمان کرمی تقدیر و حسین آرگیو به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فسا معرفی شد.

آرگیو پیش از این معاون شهردار شیراز بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۱۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان