//
کدخبر: ۲۱۵۷۸۳ //
سرهنگ براری خبر داد:

کشف ۷۷۴ فقره سرقت در کرمانشاه / دستگیری ۵۱ نفر از اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در شهریور امسال، 774 فقره سرقت با تلاش ماموران کلانتری ها و پاسگاه های شهرستان کشف شد.

کشف 774 فقره سرقت در کرمانشاه / دستگیری 51 نفر از اراذل و اوباش
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: این تعداد سرقت در نتیجه پیگیری گزارش های مردم و اجرای طرح های پیشگیرانه از سارقان حرفه ای کشف شده است.

وی ادامه داد: طی ماه گذشته 8 طرح پیشگیری از سرقت نیز در کرمانشاه اجرا که نتیجه آن انهدام 5 باند و دستگیری 45 سارق سابقه دار بود.

سرهنگ براری، دستگیری 364 معتاد و خرده فروش مواد مخدر، کشف بیش از 6 کیلو انواع مواد و 11 هزار حبه قرص روانگردان و پلمب 7 واحد که که کار و فروش و توزیع مواد مخدر در ان صورت می گرفت را از دیگر اقدامات پلیس کرمانشاه در ماه گذشته عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، افزود: ماموران در شهریور 856 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را که عموما فاقد پلاک و مدارک شناسایی بودند را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

وی دستگیری 51 تن از اراذل و اوباش که برای مردم ایجاد مزاحمت می کردند را نیز یادآوری کرد و گفت: تعدادی سلاح سرد نیز از آنها کشف شد.  

سرهنگ براری در پایان اظهار داشت: ماه گذشته با تلاش ماموران پلیس کرمانشاه، بیش از 13 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و 65 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان