//
کدخبر: ۲۱۳۹۵۶ //

اعزام ۱۰ اکیپ آتش‌نشانی زنجان برای اطفای طریق در طارم

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از اعزام 10 اکیپ آتش‌نشانی زنجان برای اطفای حریق در طارم خبر داد.

اعزام 10 اکیپ آتش‌نشانی زنجان برای اطفای طریق در طارم
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن غفاری امروز اظهار کرد: در پی آتش‌سوزی رخ داده در منطقه بادامستان طارم و گستردگی آن نیروهای آتش‌نشانی نیز به منطقه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه 38 نفر از نیروهای آتش‌نشانی در قالب 10 اکیپ به منطقه اعزام شدند، اضافه کرد: این نیروها به همراه رئیس سازمان آتش‌نشانی، معاون عملیات آتش‌نشانی و معاون خدمات شهری به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین از شهرستان طارم نیز چند اکیپ آتش‌نشانی برای اطفای حریق به کمک نیروهای امدادی حاضر در منطقه اعزام شده‌اند.

غفاری با اشاره به اینکه به علت وزش باد شدید در منطقه مهار آتش دشوار شده است، اضافه کرد: به همین علت نیروهای کمکی از زنجان به منطقه اعزام شدند.

برای امدادرسانی در منطقه تعدادی از نیروهای خدمات شهری شهرداری زنجان نیز به منطقه آتش‌سوزی بادامستان طارم اعزام شده‌اند.

گفتنی است، از ظهر امروز آتش‌سوزی در بادامستان طارم آغاز شده و به علت گستردگی آتش‌سوزی و وزش باد اطفای آن دشوار شده است تا آنجا که شخص استاندار، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار نیز در منطقه حضور دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان