//
کدخبر: ۲۱۳۴۴۲ //

نماینده شهرداران استان تهران: تراکم نیرو نفس شهرداریهای استان تهران را گرفته است

شهردار قدس و نماینده شهرداران استان تهران با بیان گلایه های شهرداران استان تهران در حضور معاون وزیر کشور گفت: تراکم نیرو نفس شهرداریهای استان تهران را گرفته است.

نماینده شهرداران استان تهران: تراکم نیرو نفس شهرداریهای استان تهران را گرفته است
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود مختاری به عنوان نماینده شهرداران استان تهران در گردهمایی که عصر یکشنبه و با حضور همه شهرداران استان تهران و استاندار در شهر صالحیه برگزار شد، از وضعیت نیروی انسانی در شهرداری ها گلایه کرد.

وی با اشاره به اشکالات جدی در ساختار اداری شهرداری ها و وجود مشکلات جدی در مسیر جذب نیروهای متخصص، گفت: تراکم نیروی انسانی و فقدان نیروهای متخصص در شهرداری ها باعث شده تا مدیریت شهری در شهرهای استان تهران با چالش جدی روبه رو شود.

شهردار قدس در حضور معاون وزیر کشور، استاندار و معاون عمرانی او در سمیناری که به میزبانی شهرداری صالحیه برگزار شده بود، اضافه کرد: نبود نیروی انسانی متخصص از یک سو و تراکم نیروی انسانی غیرمتخصص از سوی دیگر باعث شده است تا شهرداری ها نتوانند در اجرای وظایف محوله موفق باشند.

مختاری اضافه کرد: کاهش کارآمدی سازمانی در شهرداری ها مهمترین پیامد حل نشدن مشکلات ساختاری شهرداری ها در حوزه نیروی انسانی است که باید همگی برای حل آن فکر اساسی کنیم.

بر اساس این گزارش گردهمایی شهرداران استان تهران امروز به میزبانی شهرداری صالحیه و با حضور استاندار ، معاونان او و بیش از ۴۰ شهردار استان تهران از ساعات اولیه صبح آغاز شد و تا عصر ادامه داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان