//
کدخبر: ۲۱۲۷۶۵ //

شهرداری تهران: مغایرت عنوان شهدا در تابلو معابر را اطلاع دهید

شهرداری تهران از شهروندان خواست هرگونه مغایرت در درج عنوان مقدس «شهید» در تابلوهای نامگذاری معابر سطح شهر را اطلاع دهند.

شهرداری تهران: مغایرت عنوان شهدا در تابلو معابر را اطلاع دهید
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش شامگاه پنجشنبه از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، اخیرا تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حاکی از عدم درج عنوان مقدس «شهید» در تعداد اندکی از معابر پایتخت بود و واکنش تعدادی از شهروندان عزیز تهرانی را نیز در پی داشت.

در اطلاعیه این مرکز آمده است: پیرو برخی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر عدم درج عنوان مقدس «شهید» در تعداد اندکی از معابر مزین به نام شهدا، شهرداری تهران از ۲۰ مردادماه با پیگیری مجدانه شهرداران مناطق نسبت به بررسی این موارد اقدام کرد و تمام معابری که نیاز به اصلاح داشتند، به‌سرعت مورد رسیدگی قرار گرفتند.
براساس این گزارش با وجودی که این موارد بسیار اندک بوده و عموما با تابلوهای پرچمی نصب شده در سال‌های گذشته مرتبط هستند، اما مقرر شد هر گونه مغایرتی در پایش‌های دوره‌ای مورد بررسی قرار گیرد.
شهرداری تهران در این اطلاعیه از شهروندان خواسته با مشاهده کوچک‌ترین مغایرت در خصوص عناوین معابر مزین به نام شهدای والامقام، سریعا موضوع را از طریق سامانه ١٣٧ اطلاع‌رسانی کنند تا پس از بررسی در کمترین زمان ممکن اقدام لازم نسبت به اصلاح صورت پذیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان