//
کدخبر: ۲۱۲۳۱۲ //
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

نیروهای انتظامی و مرزبانی آماده خدمتگذاری به زائران اربعین هستند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمتگذاری به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین و همراه با نیروهای مرزبانی خبر داد.

نیروهای انتظامی و مرزبانی آماده خدمتگذاری به زائران اربعین هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با سرهنگ "یحیی الهی" که در دفتر فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه انجام شد، اظهار داشت: با لطف الهی و تلاش های بی وقفه مسئولان کشورمان، شاهد بازگشایی مرز خسروی بودیم.

وی افزود: پس از انجام این مهم، به تدریج شاهد حضور خیل عظیم عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای تشرف به کربلای معلا و زیارت بارگاه مطهر و منور آن امام همام خواهیم بود که مرز خسروی را برای سفر مقدس خود انتخای خواهند کرد.

سردار جاویدان افزود: از آن جایی که مرز خسروی نزدیک ترین نقطه کشور به کربلای معلاست، پیشبینی می شود عموم زائران این مسیر را برای سفر خود خصوصا در ایام اربعین حسینی انتخاب کنند که همین موضوع می طلبد تا از هم اکنون در تدارک ارائه خدماتی شایسته و در خور شان زائران آن حضرت باشیم.

رئیس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای نظامی خوشبختانه از امادگی لازم برای ارائه خدمات مناسب به زائران برخوردار هستند، افزود: در این میان نیروی انتظامی در کنار برادران مرزبانی از مدت ها پیش تمهدیات لازم را اندیشیده اند.

وی گفت: خدمتگذاری شایسته با زائران حضرت حسین (ع) توفیق بزرگی است که نصیب نیروهای انتظامی و مرزبانی شده است و همه ما به این خدمتگذاری افتخار می کنیم.

سردار جاویدان افزود: همه کارکنان نیروهای انتظامی و مرزبانی با تمام توان تلاش می کنند تا زوار با آرامش خاطر زیارت خود را به جا آورده و راهی دیار خود شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش یکی دیگر از برنامه های مشترک نیروهای انتظامی و مرزبانی استان را مقابله با پدیده قاچاق عنوان کرد و گفت: در این راستا نیز خوشبختانه کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی، رشد کشفیات قاچاق و افزایش دستگیری قاچاقچیان را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با این پدیده عنوان کرد و گفت: برخورد قاطعانه خود را همچنان ادامه خواهیم داد.

سردار جاویدان در پایان تاکید کرد: امروز به برکت حضور مقتدرانه پلیس و نیروهای مرزبانی امنیتی مطلوب در سطح جامعه و مرزهای استان و کشورمان وجود دارد و خادمان ملت اجازه کوچکترین ناامنی را به مجرمان و دشمنان نمی دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۳۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان