//
کدخبر: ۲۱۱۰۲۰ //

فرمانده مرزبانی ناجا: مردم استان کردستان نقش بسیار موثری در امنیت مرزهای غرب کشور ایفا می‌کنند

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مردم استان کردستان نقش بسیار موثری در امنیت مرزهای غرب کشور ایفا می‌کنند و در دوران جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس هم رشادت‌های مردم این دیار، موید این ادعا است.

فرمانده مرزبانی ناجا: مردم استان کردستان نقش بسیار موثری در امنیت مرزهای غرب کشور ایفا می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار قاسم رضایی عصر امروز در دیدار با مرزنشینان و معتمدان محلی با قدردانی از مردم مرزدار این شهرستان اظهار داشت: مردم استان کردستان نقش بسیار موثری در امنیت مرزهای غرب کشور ایفا می‌کنند و در دوران جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس هم رشادت‌های مردم  این دیار، موید این ادعا است.

وی افزود: امروز مرزبانی با یاری و تعامل خوب مرزنشینان در اوج اقتدار است و خوشبختانه شاهد امنیت مثال‌زدنی در مرزهای سراسر کشور و استان کردستان هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مسئولان مرزبانی تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌اند تا در تمام زمینه‌ها بتوانند مشکلات مناطق مرزی و مرزنشینان را برطرف کنند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه همراهی مرزنشینان و حضور روحانیون و همراهی و همدلی آنان بهترین پشتوانه در خدمتگزاری به مردم فهیم و انقلابی نوار مرزی است، گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات مثمرثمری به مرزنشینان که همانا مرزداران واقعی ایران اسلامی هستند ارائه کنیم.

رضایی فعال کردن بازارچه‌های مرزی را یک نوع اشتغال‌زایی عنوان و اظهار کرد: ما برای تقویت معیشت مرزنشینان مصمم به فعال کردن بازارچه‌های مرزی هستیم و در همین راستا دولت نیز تلاش‌های خوبی داشته که امیدواریم منتج به نتیجه شود.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: هنگ مرزی مصمم به بازگشایی و ساماندهی معابر مرزی برای مرزنشینان استان‌های مرزی است.

گفتنی است معتمدان بانه نیز پس از این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های مرزبانان، خواستار توجه ویژه به تحقق مطالبات مردم در رابطه با به‌رسمیت شناختن و بازگشایی بازارچه‌های مرزی «سیران‌بند بانه و سیف سقز» شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۰۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان