//
کدخبر: ۲۱۰۹۹۵ //

تصادف زنجیره ای در کرمانشاه یک کشته و ۴ زخمی به جا گذاشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یک نفر کشته و 4 نفر هم زخمی شدند.

تصادف زنجیره ای در کرمانشاه یک کشته و 4 زخمی به جا گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه - 13 شهریور) در بلوار هوانیروز کرمانشاه بین 4 دستگاه خودرو رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه 2 دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه پیکان و یک دستگاه پراید باهم برخورد کردند که متاسفانه راننده پراید به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ شیری تصریح کرد: در این 2 دستگاه کامیون که در حال حرکت به سمت خارج از شهر بودند به علت تغییر مسیر ناگهانی یکی از انها با هم برخورد و سپس کامیون مقصر پس از اصابت اولیه از مسیر خود منحرف و به لاین مقابل می رود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان افزود: این کامیون پس از ورود به لاین مقابل با یک دستگاه پیکان برخورد و سپس واژگون و روی یک دستگاه خودروی پراید فرود می آید و مرگ راننده سواری را رقم می زند.

وی ادامه داد: همچنین 4 نفر دیگر از رانندگان و سرنشینان دیگر خودروهای درگیر در این حادثه دچار جراحت های سرپایی شدند.

سرهنگ شیری در پایان از رانندگان خواست تا هنگام رانندگی در مسیرهای درون شهری و خصوصا ورودی و خروجی شهر، احتیاط کافی داشته باشند و از تغییر مسیر ناگهانی و یا سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۹۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان