//
کدخبر: ۲۱۰۲۳۰ //

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: راهبرد رهبر انقلاب برابر تهدیدات آمریکا مقاومت در همه عرصه‌ها است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه مقاومت فعال در همه عرصه‌ها، راهبرد رهبر انقلاب برابر تهدیدات آمریکا است، گفت: مقاومت ملت ایران نتایج مثبتی به دنبال دارد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: راهبرد رهبر انقلاب برابر تهدیدات آمریکا مقاومت در همه عرصه‌ها است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام علی سعیدی عصر یکشنبه در یادواره شهید محمود قلی‌پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه مدیریت جهادی مدیران اجرایی بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: رهبر معظم در بیانیه گام دوم، ایران را کشوری با عزت و پیشرفته همراه با مردمانی متدین، مستقل، آزاد و معتقد معرفی کرده‌اند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا سقوط رژیم وابسته به غرب، پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری حکومت دینی و مستقل را از عوامل مؤثر در اقتدار جمهوری اسلامی ایران نام برد و افزود: ایستادگی در برابر قدرت‌های استکباری به تعبیر رهبر انقلاب، تقابل تمام اسلام در برابر تمام کفر است.

وی با اشاره به اینکه گذشت چهل سال از عمر انقلاب سند افتخار بزرگ برای ملت ایران است، ادامه داد: قدرت دفاعی، قدرت انرژی، عمق استراتژیک و نفوذ ایران در کشورهای مختلف همانند یمن، فلسطین و عراق از عوامل دیگر اقتدار ایران است.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه دشمن با هدف ایجاد آشوب در داخل کشور به دنبال کاهش انسجام ملی است، تصریح کرد: دشمن معتقد است که باید جلوی افزایش انسجام ملی ایران را بگیرد تا نظام ایران عقب‌نشینی کند و بتواند در مذاکره با ایران به خواسته‌های بعدی خود برسد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا حضور فعالانه و مؤثر ایران در عرصه بین‌المللی را از دیگر عوامل اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: دشمن، انصارالله یمن و حزب‌الله لبنان را از موانع اهداف خود می‌داند و امروز اسرائیل هم تبدیل به یک معضل برای آمریکا شده است.

وی با اشاره به راهبرد رهبر معظم انقلاب در برابر اقدامات و تهدیدات آمریکا، بیان کرد: مقاومت فعال در همه عرصه‌ها، راهبرد رهبر انقلاب برابر اقدامات و تهدیدهای آمریکا است و این مقاومت و ایستادگی پیامدهای مثبتی به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه ما همواره حامی ملت‌های مظلوم همچون فلسطین و یمن هستیم، اظهار کرد: ما در مقابل دشمن هرگز تسلیم نمی‌شویم و اگر قرار است به قله‌های موفقیت بیشتری دست یابیم مردم باید به مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن ادامه دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۲۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان