//
کدخبر: ۲۰۹۳۴۷ //

آمادگی پلیس راهور کرمانشاه برای پوشش ترافیکی شب های محرم

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان کرمانشاه از اعمال تدابیر ترافیکی و آمادگی برای پوشش ترافیکی در شب های ماه محرم خبر داد.

آمادگی پلیس راهور کرمانشاه برای پوشش ترافیکی شب های محرم
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: با توجه به اینکه امنیت ترافیکی شهروندان برای پلیس راهور مهم است، بصورت ویژه تخلفات رانندگی در شب‌های ماه محرم کنترل می‌شود.

وی افزود: با توجه به حضور هیئت‌های مذهبی در سطح شهر و برگزاری مراسم عزاداری، پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان طرح ویژه ترافیکی اجرا خواهد کرد.

سرهنگ شیری از ابلاغ موارد و نکات لازم به هیئت ها همچون عدم انسداد معابر خبر داد و گفت: هیئت‌ها همچنین در رابطه با مشکلات ترافیکی که ممکن است به دنبال ایجاد داربست، نصب بنر، توزیع نذورات و... برای مردم به وجود آید، مسئول هستند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خواستار رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان در شب های محرم و در هنگام برگزاری مراسم عزاداری شد و گفت: هیئت ها نیز نسبت به زمان تعیین شده برای انجام عزاداری توجه داشته باشند و آن را رعایت کنند.

وی همچنین در خصوص شعارنویسی بر روی خودروها نیز گفت: شعارنویسی ها نباید به گونه‌ای باشد که شیشه خودرو پوشانده شده و مانع مشاهده داخل خودرو شود و در صورت مشاهده چنین موردی خودرو توقیف خواهد شد.

سرهنگ شیری همچنین از توقیف خودروهایی خبر داد که شعارهای نامتعارف بر روی آنها درج شده باشد.

وی با بیان اینکه گل آلود کردن خودروها را نیز ممنوع است، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی طی شب های برگزاری مراسم عزاداری محرم در کنار هیئت های مذهبی حضوری فعال خواهد داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۳۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان