//
کدخبر: ۲۰۸۴۶۳ //

پیروزی شاهین مقابل ستارگان ورامین کار بزرگی بود

مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: پیروزی مقابل تیم قدرتمند ستارگان ورامین کار بزرگی بود که توسط بازیکنان تیم ما اجرا شد.

پیروزی شاهین مقابل ستارگان ورامین کار بزرگی بود
به گزارش فرتاک نیوز،

سید احسان احسانی اظهار داشت: روز گذشته مسابقه بسیار سخت و حساسی برابر ستارگان ورامین که تیم پرستاره و بسیار خوبی هم بود برگزار کردیم و خوشحالم که بازیکنان ما مزد زحمات خود را با کسب یک پیروزی ارزشمند گرفتند.

وی ادامه داد: تیم ستارگان از بازیکنان ملی پوش و کادر فنی بسیار خوبی بهره می برد و تجربه تیمی آنها نیز بالا بود اما بازیکنان ما در طول مسابقه با جنگندگی خاصی در زمین حاضر و موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه شدند.

احسانی گفت: در طول هفته گذشته بازیکنان ما با دیدن فیلم بازی های تیم ستارگان شناخت خوبی از این تیم پیدا کرده بودند و در زمین مسابقه نیز همدل و متحد برای پیروزی تلاش کردند و به حق خودشان هم رسیدند.

مدیر عامل باشگاه شاهین کرمانشاه گفت: کسب دومین پیروزی متوالی و اولین برد خارج از خانه روحیه بازیکنان ما قبل از مسابقه برابر سن ایچ ساوه بسیار افزایش داده و همه به این یقین رسیده ایم که می توانیم مقابل بهترین تیم ها حتی در زمین خودشان هم برنده باشیم.

 وی با بیان اینکه اگر مسئولان به شاهین کمک کنند این تیم به طور قطع بهتر از این هم نتیجه می گیرد، گفت: بازیکنان ما پس از گذشت ۹ هفته از مسابقات با شرایط لیگ کاملا آشنا و توان تاکتیکی خود را در زمین به نمایش می گذارند که نتیجه آن کسب ۲ پیروزی ارزشمند برابر تیم های بالای جدولی (اهورا بهبهان و ستارگان ورامین) بود.

احسانی در پایان به مسابقه هفته آینده تیم شاهین برابر نماینده ساوه نیز اشاره کرد و گفت: درست است آنها صدرنشین هستند اما بازی مقابل شاهین برای هر تیمی سخت خواهد بود و ما با توجه به شرایط میزبانی و برخوردارری از حمایت هواداران قطعا برای پیروزی پا به این دیدار خواهیم گذاشت.

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه روز گذشته و در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با حساب ۳ بر یک در زمین ستارگان ورامین پیروز شد.

تیم شاهین در پایان مسابقات این هفته با کسب ۹ امتیاز رده یازدهم را به خود اختصاص داده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۴۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان