//
کدخبر: ۲۰۷۷۰۱ //

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بازرسی از ۱۸ باب مغازه متخلف در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اندیمشک
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی اندیمشک از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بازرسی از ۱۸ باب مغازه متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر عباس شهبازی در بیان جزئیات این خبر گفت : در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر طرح پاکسازی و بازرسی از واحدهای صنفی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی در مغازه های خود اقدام به فروش مواد مخدر و قرص های روانگردان می کنند به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

 شهبازی افزود: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر تعداد ۱۸ باب مغازه متخلف در مسیر جاده کمربندی این شهرستان که پاتوقی برای خرید و فروش مواد مخدر و قرص های روانگردان شده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات غافلگیرانه از آنان بازرسی به عمل آمد.

 شهبازی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از واحدهای صنفی متخلف تعداد ۵ نفر از فروشندگان اصلی مواد مخدر دستگیر، مقدار یکصد و ۷۱ گرم انواع مواد مخدر کشف، یک دستگاه خودرو ۲ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد .

این مقام انتظامی تصریح کرد:به دلیل ساخت و سازهای غیر مجاز ،نداشتن پروانه کسب ، تغییر کاربری ، سد معبر ودیگر تخلفات انجام شده توسط مالکان وفرشندگان این ۱۸ باب مغازه ، پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات مشترک ماموران شهرداری اداره آب و برق شهرستان ،ضمن قطع کامل آب و برق با حمایت و پشتیبانی نیروی انتظامی نسبت به رفع تصرف ، تخلیه و تخریب آنان اقدام شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک در پایان با هشدار به افراد سودجو و فرصت طلب که با اقدامات خود آرامش و امنیت شهروندان را مورد تهدید قرار می دهند، تاکید کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی و هنجارشکنان در آینده با قوت بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۷۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان