//
کدخبر: ۲۰۷۳۱۷ //

به‌روزرسانی نرخ حمل کالا در استان سمنان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از تشکیل جلسات به‌روزرسانی نرخ حمل‌ونقل کالا بر اساس تن- کیلومتر در این استان خبر داد.

به‌روزرسانی نرخ حمل کالا در استان سمنان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان، غلامرضا طحان اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده در راستای تحقق مطالبات رانندگان، اجرای طرح تن- کیلومتر برای محاسبه و پرداخت کرایه حمل به رانندگان توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به اجرا درآمد.

وی افزود: نظر به افزایش هزینه‌های مؤثر در فعالیت ناوگان ازجمله هزینه‌های نگهداری و درخواست‌های مکرر صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای با توجه به مصوبه ابلاغی کمیته راهبردی حمل‌ونقل کالا، نرخ شاخص تن- کیلومتر به‌روزرسانی شد.

طحان افزود: جلسات متعددی با صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای استان به‌منظور بحث و بررسی نحوه به‌روزرسانی نرخ حمل کالا بر اساس تن-کیلومتر ویژه ناوگان حمل کالا با در نظر گرفتن تمام تمهیدات و ملاحظات استانی تشکیل شده است.

وی بیان کرد: 86 شرکت حمل‌ونقل داخلی و بین‌المللی کالا در استان فعال بوده و بیش از چهار هزار و 500 نفر راننده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا فعالیت می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان