//
کدخبر: ۲۰۶۶۴۰ //

اجرای طرح ابرار به مناسبت عیدغدیرخم همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه

طرح ابرار به مناسبت عید غدیرخم همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه از سوی معاونت فرهنگی قوه قضائیه و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

اجرای طرح ابرار به مناسبت عیدغدیرخم همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

بمناسبت عید سعید غدیر خم به منظور گسترش معنویت در جامعه و رسیدگی به مستضعفین در تاریخ ۲۳ الی ۲۵ ذی الحجه مصادف با روزه گرفتن خانوادگی حضرت امیرالمومنین علیه السلام و انفاق و افطاری به فقیر و یتیم و اسیر و نزول سوره هل اتی(انسان) طرح "ابرار" برگزار می شود.

گفتنی است؛ این طرح با الگوبرداری از سنت امیر المؤمنین و خانواده مطهر ایشان و با استفاده از تبلیغات و جریان سازی فرهنگی و اجتماعی، از مردم به خصوص خانواده ها درخواست می شود تا در یک اقدام معنوی و هماهنگ، از روز یکشنبه ۳ شهریور لغایت روز سه شنبه ۵ شهریور مصادف با گرفتن سه روز روزه خانوادگی امیر المؤمنین (ع) اقدام به گرفتن روزه در این سه روز نمایند و در پایان هر روز قیمت غذای روزانه افراد خانواده خود را به ترتیب برای فقرا، یتیمان و آزادسازی زندانیان در حساب های جداگانه اعلامی واریز نمایند.

بر این اساس؛

١- روز ۲۳ ذی الحجه ( یکشنبه ۳ شهریور) که مصادف با اعطای افطار اهل بیت به مسکین و فقیر است، جهت کمک به مساکین و فقرای جامعه اختصاص یابد، به همین منظور با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۹۹۱۰۲ معرفی می شود.

۲- روز ۲۶ ذی الحجه ( دوشنبه ۴ شهریور) که مصادف با اعطای افطار اهل بیت به یتیم است؛ جهت کمک به ایتام جامعه اختصاص یابد، به همین منظور با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۰۰۰۲۷ معرفی می شود.

۳- روز ۲۵ ذی الحجه ( سه شنبه ۵ شهریور) که مصادف با اعطای افطار اهل بیت به اسیر است با همکاری سازمان زندان ها، ستاد دیه، دفاتر حمایت و یا ستاد صبر شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۹۳۴۵ یا کد دستوری #۷۷۷۷ *۷۸۰*، جهت کمک به آزادی زندانیان اختصاص می یابد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۶۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان