//
کدخبر: ۲۰۶۱۷۷ //

بزرگترین ناوگان حمل و نقل مسافری ایران در ایام اربعین ۹۸ در ایلام تردد می‌کند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام، از تردد بزرگترین ناوگان حمل و نقل مسافری ایران در ایام اربعین ۹۸ در محورهای عملیاتی استان ایلام خبرداد.

بزرگترین ناوگان حمل و نقل مسافری ایران در ایام اربعین ۹۸ در ایلام تردد می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

نورالله دلخواه عصر امروز در ارتباط با آمادگی ناوگان حمل و نقل برای جابه جایی زائران اربعین 98 اظهار داشت: بزرگترین ناوگان حمل و نقل مسافری ایران در ایام اربعین 98 در ایلام تردد می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در اربعین 98 پیش بینی حضور 5 میلیون زائر را داشته‌ایم و با توجه به ایمن بودن، نزدیک بودن مرز مهران  بیشترین حضور در ایلام و از مسیر ایلام به مهران تردد خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: برای خدمات دهی مطلوب و مناسب و در شان زائران اربعین حسینی تلاش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام بر آن است که علاوه بر مهیا بودن وسائل سفر برای زائران امکانات خدماتی و ایمنی را نیز مهیا کند.

دلخواه به اقدامات انجام شده اشاره و یادآورشد: علاوه بر مهیا بودن ناوگان حمل و نقل، سالم، ایمن و به روز نسبت به ایجاد سایه‌بان در مرز مهران برای راحتی زائران با توجه به فصل گرما در پایانه مرزی مهران اقدام شده است.

ایجاد 600 چشمه دستشویی، ایجاد پارکینگ‌های مجهز به سیستم‌های کنترلی از اقدامات در حال انجام اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام به بیان دلخواه بود که در این ارتباط خاطر نشان کرد: ایمن سازی تردد، حذف نقاط حادثه خیز جاده‌ها، ارائه خدمات در مراکز خدماتی بین راهی نیز به جد پیگیر و در تلاش هستیم میزبان خوبی برای زائران اربعین حسینی باشیم .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان