//
کدخبر: ۲۰۶۱۵۵ //

بقاع متبرکه کرمانشاه میزبان نیایشگران روز عرفه

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مراسم معنوی دعای پر فیض عرفه حضرت سید الشهداء (ع) در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

بقاع متبرکه کرمانشاه میزبان نیایشگران روز عرفه
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام مهدی توسلی از برگزاری مراسم ویژه روز نیایش (روز عرفه) همراه با قرائت دعای عرفه در جوار ۷ بقعه متبرکه شاخص استان کرمانشاه خبر داد.

وی با بیان اینکه روزعرفه و دعای عرفه، از معنویت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین ایام و فرصت برای خود شناسی و ارتباط با خداوند متعال است،تصریح کرد: دعای عرفه علاوه بر درس خودشناسی و خداشناسی آموزه دشمن‌شناسی و شناخت شیطان‌ نیز به انسان می‌دهد.

حجت الاسلام توسلی افزود: مومنان در این روز باید به مضامین بلند دعای عرفه توجه ویژه داشته باشند چرا که سخنان امام حسین (ع) که از اعماق وجودش نشعت می‌گرفت، آن‌چنان والاست که نیاز است به مضامین ک مفاهیم آن دقت کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در ادامه گفت: دعای عرفه در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم(ع) کنگاور،مهدی(ع) هرسین،باقر(ع)بیستون،ابراهیم (ع)طاقبستان،سیده فاطمه (س) ،مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان(عج) و امامزاده علی اکبر(ع) اسلام آباد قرائت خواهد شد.

وی در پایان از آحاد مردم ولایی و همیشه درصحنه استان کرمانشاه برای شرکت در این مراسم پرفیض معنوی در سطح بقاع متبرکه استان دعوت کرد

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۱۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان