//
کدخبر: ۲۰۵۹۸۴ //

ساختار اداری کشور هیچ جایی برای نخبه‌پروری ندارد‌

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: صندوق توسعه ملی علی رغم اقدامات خوب، خود سبب بی‌تعادلی در اقتصاد شده و در ساختار اداری کشور هیچ جایی برای نخبه پروری وجود ندارد.

ساختار اداری کشور هیچ جایی برای نخبه‌پروری ندارد‌
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد فیضی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در اردبیل اظهار داشت: رسانه‌ها رفع کننده شکاف سیاسی در جامعه هستند و این مسئله یک امر بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که نقش مهمی در تعیین سرنوشت مملکت دارد.

وی با اشاره به این که برخی سیاستمداران اهداف و نیات خود را از طریق پوپولیست رسانه‌ای مطرح می‌کنند که این امر سبب تحت الشعاع قرار گرفتن هویت مستقل خبرنگاری می‌شود بیان کرد: متاسفانه این آفت در بین برخی سیاستمداران وجود دارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: در دوره حضور من در مجلس و کمیسیون اقتصادی تمامی جاده منتهی به مرکز استان دارای ردیف بودجه شده است.

فیضی بیان کرد: صندوق توسعه ملی علی رغم اقدامات خوب، خود سبب بی‌تعادلی در اقتصاد شده و در ساختار اداری کشور هیچ جایی برای نخبه پروری وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اعتقادات خود را فدای محافظه کاری سیاسی نمی‌کنم؛ عارف در مسائل مختلف پیشرو است اما مسئولیت نمایندگی توام با اختیار نیست.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: اصلاح‌طلبان باید پاسخ دهند که چرا 60 نفر‌ از لیست امید به محض ورود به مجلس، از مسیر اصلاح‌طلبی خارج شده و عضو فراکسیون امید نشدند؟فراکسیون امید، موثر است ولی زور کافی ندارد.

فیضی تصریح کرد: در بحث استیضاح وزرا، نشان داد شد که مجلس کاملا جای مباحث پشت‌پرده و لابی هست.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم بخشی از اردبیل یا نمین و قسمتی از مشگین را هم به مناطق آزاد اضافه کنیم و در مورد انتقال آب شرب به مرکز استان؛ فقط آبرسانی از سد یامچی ردیف بودجه داشته است، انتقال آب از ارس و قزل‌اوزن به اردبیل در حد حرف، آرمان و آرزو بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا سال 96 کل اعتبار بودجه، راههای شریانی استان 15 میلیارد بوده ولی از سال 96 تاکنون 160 میلیارد  بودجه کسب شده است و تمام راه‌های اصلی استان الان ردیف ملی دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۹۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان