//
کدخبر: ۲۰۵۶۷۴ //

خوزستان را دوباره گرد و خاک محلی دربر می‌گیرد

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان درباره وقوع پدیده گرد و غبار در بخش‌هایی از استان خوزستان، گفت: برای امروز گرد و خاک محلی و موقتی در نیمه غربی مورد انتظار است.

خوزستان را دوباره گرد و خاک محلی دربر می‌گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد سبزه‌زاری درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: آسمان استان تا 24  ساعت آینده کمی تا قسمتی ابری و در نیمه شرقی و شمالی نیز قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد و برای نیمه غربی  در بعضی ساعات همراه با وزش باد متوسط پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره وقوع پدیده گرد و غبار در بخش‌هایی از استان خوزستان، بیان کرد: برای امروز (17 مردادماه) گرد و خاک محلی و موقتی در نیمه غربی مورد انتظار است.

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: باتوجه به بالا بودن بعضی شاخص‌های ناپایداری تا روز شنبه (19 مردادماه) در بعضی از ساعات شاهد رشد ابر در اکثر مناطق استان خوزستان خواهیم بود.

سبزه‌زاری عنوان کرد: وضعیت هواشناسی برای شهرستان‌های آبادان، اهواز، بستان، شادگان، هندیجان و شوش نیز کمی تا قسمتی ابری گاهی وزش باد متوسط و احتمال گرد و خاک موقتی برای 24 ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در شبانه‌ روز گذشته شوش با 49.4 و دزفول با 28.5 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق گزارش شده‌اند، ادامه داد: حداکثر دمای اهواز به 45.8 و حداقل نیز به 61 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان