//
کدخبر: ۲۰۴۶۸۵ //

دستگیری ۹ نفر از عوامل تیراندازی در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری 9 نفر که در پنج حادثه جداگانه اقدام به تیراندازی کرده و باعث مجروح شدن و ایجاد رعب و وحشت تعدادی از شهروندان شده بودند، خبر داد.

دستگیری 9 نفر از عوامل تیراندازی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: پنج نفر این افراد در پی نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه اقدام به تیراندازی کرده بودند که با جدیت پلیس امنیت عمومی مخفیگاه های آنان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: عامل ششم تیراندازی نیز چندی پیش در محله 22 بهمن اقدام به این کار کرده و باعث مجروح شدن یکی از شهروندان شده بود که وی نیز با پیگیری های پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: نفر هفتم نیز که تیراندازی او باعث مجروح شدن یک خانم و یک آقا در شهر کرمانشاه شده بود با کارهای اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی مخفیگاهش شناسایی و در عملیاتی ضربتی تسلیم ماموران شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه ادامه داد: هشتمین فرد دستگیر شده هم شخصی بود که در شهرک تعاون اقدام به تیراندازی کرده بود که او هم با اقتدار پلیس در یکی از محلات حاشیه ای شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به دستگیری نهمین عامل تیراندازی نیز گفت: تیراندازی این فرد موجب وارد آمدن خسارت به اموال شخصی یکی از شهروندان شده بود.

سرهنگ حیدری در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان