//
کدخبر: ۲۰۴۰۴۶ //
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه عنوان کرد:

افزایش ۱۳۴ درصدی کشفیات در کرمانشاه

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از افزایش ۱۳۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش ۱۳۴ درصدی کشفیات در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

علی شمشیری اظهار داشت: در 4 ماهه اول امسال ۱۲۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی افزود: بیشترین کشفیات مربوط به مخدرهایی چون تریاک و حشیش و مشتقات آنها با وزن حدود ۱۲۲۰ کیلوگرم و روانگردان های صنعتی و نیمه صنعتی به وزن حدود ۳۰ کیلوگرم بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از افزایش کشفیات طی امسال خبر داد و گفت: کشفیات ۴ ماهه اول سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳۴ درصد افزایش داشته است.

این مسئول به ساخت اماکن نگهداری معتادان اشاره و بیان کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در بحث ایجاد و ساخت اماکن نگهداری معتادان طی ۲ سال اخیر حدود ۶ میلیارد تومان هزینه کرده است.

شمشیری تصریح کرد: در حوزه درمان و پس از بهبودی، مرکز یا محلی برای ساماندهی افراد بهبود یافته نداشتیم که اعتبارات ۶ میلیارد تومانی به این منظور اخذ شد.

وی در بحث ساماندهی معتادان متجاهر نیز گفت: از اواخر اسفند ماه سال گذشته تا پایان تیر ماه سال جاری۱۵۵۳ نفر جمع آوری و در مراکز ماده ۱۶ و کمپهای اقامتی ماده ۱۵ نگهداری و درمان شده اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از صرف اعتباری بیش از یک میلیارد تومان برای جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر خبر داد و بیان داشت: مبالغی نیز از محل اعتبارات استانی به این منظور هزینه شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۰۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان