//
کدخبر: ۲۰۳۵۲۱ //

دستگیری قاتل در کرمانشاه یک ساعت پس از وقوع جنایت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فرد قاتل حدود یک ساعت پس از ارتکاب جنایت در شهر کرمانشاه خبر داد.

دستگیری قاتل در کرمانشاه یک ساعت پس از وقوع جنایت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری در محله شاطرآباد بلافاصله ماموران یگان فوریت شهرستان کرمانشاه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که جوانی 32 ساله و متاهل بر اثر اصابت ضربات چاقو به سر و صورتش به شدت مجروح و در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

سرهنگ آمویی با بیان اینکه دستگیری قاتل در دستور کار ماموران کلانتری 20 حافظیه قرار گرفت، افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل شدند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه تصریح کرد: در حالی که هنوز ساعتی بیش تر از وقوع قتل نگذشته بود، ماموران کلانتری پس از دریافت مجوز قضائی موفق به ورود در مخفیگاه قاتل فراری شده و او را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم به قتل در بازجویی ها اتهام خود را پذیرفت و هدفش را از وقوع چنین جنایتی مشکلات فردی با مقتول عنوان کرد.

سرهنگ آمویی در پایان با دعوت عموم شهروندان به آرامش در هنگام عصبانیت و پرهیز از انجام اقدام خودسرانه، در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی از طریق مراجع ذی صلاح به حل آن بپردازند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۵۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان