//
کدخبر: ۲۰۳۱۹۹ //
در سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه عنوان شد؛

عملیات مرصاد بزرگترین شکست برای آمریکا صدام و منافقین بود

مراسم سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد با حضور سردار صفوی، امام جمعه کرمانشاه استاندار، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص)، فرماندهان و امیران نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا و ایثارگران، مدیران و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی و جمع کثیری از مردم پر شور کرمانشاه برگزار شد.

عملیات مرصاد بزرگترین شکست برای آمریکا صدام و منافقین بود
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار رحیم صفوی دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا در سالروز عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه اظهار داشت: ۳۱سال پیش در چنین روزی یک رخداد توام با ایثار و فداکاری در برخورد با پلیدان و کافران زمان رخداد که بازیگر اصلی و پشت صحنه قضایا استراتژی آشکار آمریکاییان، صدامیان و منافقین بود و عملیات غرور آفرین مرصاد بزرگترین شکست برای آمریکا صدام و منافقین بود.

سردار صفوی گفت: منافقین شرورترین گروه ضد انقلاب ایران بودند و علما و رهبران دینی و سیاسی زیادی را همچون آیت الله اشرفی اصفهانی، آیت الله مدنی، آیت الله صدوقی و آیت الله دستغیب را به شهادت رساندند و ظلم و جنایت های بسیاری را در حق مردم انجام دادند وشرم بر آمریکا که منافقین را از لیست تروریست ها خارج کرده  است.

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا افزود : در این سه روز انسجام خوبی را در استان کرمانشاه دیدم که همین انسجام را در کل کشور داریم.

photo_۲۰۱۹-۰۷-۲۵_۰۹-۳۳-۴۰ (2)

وی تصریح کرد: ایران اسلامی یک قدرت الهی است که این قدرت الهی با پشتوانه بقیه الله اعظم و چهارده معصوم شکست ناپذیر است.

سردار صفوی بیان داشت :قدرت ایران سال به سال بالاتر میرود و فراتر از مرزهای جغرافیایی رسیده  و این در حالی است که سال به سال از قدرت صهیونیست ها و آمریکاییها کاسته می شود و امریکاییها مجبورند این منطقه را ترک کنند.

این مسئول گفت: انشاالله ملت ایران با مقاومت و صبوری بر مشکلات اقتصادی و سیاسی و جنگ ها و عملیات های نظامی فائق خواهد آمد و کفر و نقاق سرنگون  خواهد شد.

در ادامه این مراسم سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: نظام جمهوری اسلامی با چالش های بسیاری مواجه می باشد و مردم سربلند کرمانشاه در عملیات مرصاد آنقدر با صلابت به مقابله با کافران پرداختند که ما قدرت تجهیز و ساماندهی نداشتیم.

سردار ریحانی افزود: عشایر غیور مقتدرانه ایستادگی کردند و عزت و سربلندی را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه نبی اکرم اظهار داشت: ما در هیچ زمانی به اندازه عملیات مرصاد انسجام  و وحدت ملی نداشتیم.

این مسئول بیان داشت : زمانی رسوایی جهانی برای استکبار مشخص شد که  از عده ای تروریست حمایت کرد و با خواست خدا و اراده مردم چهره استکبار جهانی مشخص شد و جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته توانسته تمام توطئه ها  را با شکست مواجه کند و ناکام بگذارد.

وی همچنین گفت:در روزهای گذشته دشمن سیلی محکمی از مقام عظمی ولایت خورد و در آینده هم پیروزی های بالاتری نصیب ما خواهد شد که همه اینها مدیون ملت بیدار در کشور است و و مردم نشان دادند که در برابر همه تهدید ها و تحریم ها محکم ایستاده اند

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۱۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان