//
کدخبر: ۲۰۲۸۰۸ //
در حاشیه برنامه دوشنبه های خبری عنوان شد؛

ایجاد زیپ لاین و پل معلق در سراب سنقر و کلیایی / رصد عملکرد تمامی دستگاههای دولتی در داشبورد مدیریتی

در راستای برنامه های دوشنبه های خبری امروز گروهی از اصحاب رسانه در غالب تیم خبری به شهرستان سنقر و کلیایی اعزام شدند.

ایجاد زیپ لاین و پل معلق در سراب سنقر و کلیایی / رصد عملکرد تمامی دستگاههای دولتی در داشبورد مدیریتی
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد ناصر معصومی زاده فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی در حضور نخستین تیم خبری دوشنبه های خبری گفت: دشمن امروز به فکر اختلاف افکنی است ولی نمی تواند مانع ایده های جوانان شود ما در شهرستان سنقر از ظرفیت و ایده های جوانان استفاده کردیم.

معصومی زاده افزود: اگر به سه اصل عزت،حکمت و مسئولیت پذیری برابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب گوش دهیم در برابر همه توطئه ها موفق و پیروز خواهیم شد.

وی تصریح کرد: مسئولیت برگزاری انتخابات بر عهده فرمانداری است و اجازه دخالت به افراد غیر مرتبط را نخواهیم داد و مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای می تواند اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در جهان بالا ببرد و مشارکت مردم ما را از شرایطی که دشمن ایجاد کرده خارج کند.

فرماندار سنقر و کلیایی اظهار داشت: در برگزاری و اجرای انتخابات کوتاهی نخواهیم کرد و همه کاندیداها برای ما یکسان هستند و هرکس آرا مردم را جلب کند برای ما محترم است.

وی  از ایجاد داشبورد مدیریتی در شهرستان سنقر خبر داد و گفت: در این راستا عملکرد تمام دستگاههای دولتی را رصد می کنیم.

 وی همچنین به اقدامات صورت گرفته در سال ۹۷‌ در شهرستان سنقر و کلیایی اشاره کرد و افزود: اقدامات ارزشمندی در شهرستان سنقر در زمینه استفاده از ظرفیت نخبگان برای پیشبرد شهرستان سنقر انجام گرفته است.

فرماندار سنقر در ادامه از شروع به کار و ایجاد سه مجتمع گردشگری و بومگردی در حاشیه سد جامیشان، ایجاد پل معلق (به طول ۸۰۰متر و ارتفاع۷۰ متر ی) و ایجاد زیپ لاین در سراب سنقر با همکاری شهرداری و میراث فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد تومان، آماده سازی ۹حمام تاریخی برای بازدید گردشگران، آسفالت پروژه های روستایی به مبلغ ۲میلیارد تومان، افتتاح فاز اول بزرگراه سنقر -بیستون، تلاش برای ایجاد درآمد پایدار شهرداری،بهسازی ورودی ها و خروجی های شهر سنقر، احداث پارک و توسعه زیر ساخت های شهر سنقر، صادرات بیش از سه برابر مصرف تولیدات کشاورزی، ایجاد تصفیه خانه فاضلاب، ایجاد ۲۲۵۵ مورد اشتغال، پرداخت ۴۷۹فقره وام به مبلغ بیش از ۱۷/۵میلیارد تومان از محل زلزله شهرستان سنقر ، کاهش نارضایتی مردم درشهرستان  سنقر، صدور مجوز از سوی مدیران دستگاههای دولتی کمتر از مدت ۱۰روز ، ایجاد دستورالعمل جامع در بحث کاهش آسبیب های اجتماعی ، راه اندازی سامانه پیامکی برای حل مشکلات و رفع ایراد های موجود  توسط مدیران مربوطه پس از۲ ساعت ، ایجاد سرای محله  وبرگزاری ۱۷ دوره آموزشی برای زنان و کودکان، برگزاری ۴۶برنامه ملاقات عمومی ومراجعه ۲۳۵۰نفر  و اعلام رضایت۹۸ درصدی مردم در فرم های نظر سنجی را از اقدامات انجام گرفته در شهرستان سنقر اعلام کرد.

فرماندار سنقر و کلیایی با اشاره به وجود ۱۲۰هزار هکتار زمین کشاورزی در شهرستان سنقر از صادرات ۱۰۵ هزار تن گندم به استان های دیگر خبر داد.

وی همچنین میزان تولیدات دامی شهرستان سنقر و کلیایی  را ۲۹هزار تن گوشت قرمز و سفید اعلام کرد و بیان داشت:در شهرستان سنقر  بیش از ۴۰۰تن عسل و ۷۰۰تن ماهی تولید میشود که سه برابر ظرفیت مصرف شهرستان را به استانهای دیگر صادر می کنیم.

معصومی زاده در ادامه از تشکیل اتاق فکری فارغ از هرگونه جناح برای پیشرفت شهرستان سنقر و شکل گیری کمیته های رفاهی، کشاورزی و آموزشی خبر داد.

این مسئول گفت: فرش سنقر دستخوش سو مدیریت شده و تا حدودی به تعطیلی کشیده شد و در این راستا حدود ۹کارگاه در سنقر احداث شد و طرح پشم تا فرش را اجرایی میکنیم که در این طرح بیش از ۸ هزار نفر بکارگیری می شوند.

 در پایان این نشست از فرماندار سنقر به پاس خدماتش با اهدا لوح، تقدیر گردید.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۸۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان