//
کدخبر: ۲۰۲۶۱۵ //

برداشت ۱۱۰۰ تن کلزا در جنوب شرق تهران

رئیس اداره غله جنوب شرق استان تهران گفت: ورامین تنها مرکز خرید کلزا در شرق استان تهران بود که از زمان برداشت تاکنون 1130 تن کلزا و دانه‌های روغنی خریداری کرد.

برداشت 1100 تن کلزا در جنوب شرق تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد گلدستانی رئیس اداره غله جنوب شرق استان تهران در خصوص خرید گندم، اظهار داشت: در مدت زمان ۴۸ روزه که از ۱۳ خرداد تا ۲۹ تیر سال ۹۸ به طول انجامید میزان گندم خریداری‌شده در جنوب شرق استان تهران در ۴ مرکز به ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

وی گفت: ورامین تنها مرکز خرید کلزا در شرق استان تهران بود که از زمان برداشت تاکنون 1130 تن کلزا و دانه‌های روغنی خریداری کرد.

رئیس اداره غله جنوب شرق استان تهران افزود: تمامی مطالبات گندم کاران و کشاورزانی که به سیلوهای و مراکز خرید گندم در جنوب شرق استان تهران تحویل داده‌اند تا مورخ ۱۳ تیرماه تسویه شده است. به جرأت می‌توان گفت که بیش از ۹۵ درصد پول گندم کشاورزان زمان تحویل گندم به سیلوها پرداخت شد و الباقی نیز در هفته اول مرداد پرداخت می‌شود.

وی در خصوص کاهش خرید گندم در سیلوها، بیان داشت: عده‌ای از کشاورزان گندم خود را به دلالان واگذار کرده و در مقابل آن چک دریافت کردند که بعضاً در بعضی از شهرستان‌ها به مشکل حقوقی برخورد کردند.

رئیس اداره غله جنوب شرق استان تهران یادآور شد: در سال جاری شرکت‌های آرد نیز مجوز خرید گندم را داشتند و تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر فروش و صادرات گندم به خارج را نداشتیم. دولت در سال جاری نسبت به خرید تضمینی گندم عملکرد خوبی داشت و تمام مطالبات گندم کاران ظرف دو هفته پرداخت کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان