//
کدخبر: ۲۰۱۹۴۴ //

۵ واحد آموزشی با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در اقلید کلنگ‌زنی شد

۵ واحد آموزشی با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در اقلید کلنگ‌زنی شد.

۵ واحد آموزشی با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در اقلید کلنگ‌زنی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جواد حسینی امروز در سفرش به استان فارس کلنگ احداث پنج آموزشگاه در اقلید را به زمین زد. سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده پنج واحد آموزشی این شهرستان کلنگ‌زنی شد که این امر در راستای استانداردسازی فضا‌های آموزشی انجام می‌شود.

حسینی در بازدید از مرکز رفاهی فرهنگی فرهنگیان اقلید افزود: در بازدیدی که از این مجتمع رفاهی داشتیم این پروژه با حدود 85 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی در وسعت 7000مترمربع و زیربنای 3000 مترمربع در حال احداث است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم که این 10 یا 15 درصد باقی مانده تا تکمیل مجموعه رفاهی فرهنگیان اقلید را از ناحیه نوسازی و اعتبارات خارج از شمول و همچنین سودی که از سوی بیمه معلم در سطح ملی برای ما ایجاد می‌کند، تسریع ببخشیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مرکز رفاهی فرهنگی فرهنگیان اقلید متعلق به تمام فرهنگیان کل کشور است افزود: این قول را می‌دهیم که به زودی شاهد تکمیل این مجموعه در شهرستان اقلید باشیم.

حمیدرضا ثابت اقلیدی، معاون توسعه و منابع انسانی آموزش و پرورش اقلید نیزگفت: ساختمان جدید دبیرستان دخترانه وزیری شهر اقلید در 2 طبقه با 12کلاس در زیربنای 1500مترمربع با اعتباری بالغ بر 3میلیارد و سیصد میلیون تومان توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس فارس ساخته می‌شود. 

وی افزود: قدمت ساختمان کنونی این ساختمان به سال 1346 خورشیدی بر می‌گردد که توسط خیّر نیک اندیش، عبدالحسین وزیری با خرید و اهدا زمین جهت احداث بنا و همچنین تعریض کوچه صورت گرفته بود.

وی با اشاره به لزوم تکمیل مرکز رفاهی فرهنگیان اقلید جهت رفاه معلمان گفت: مرکز رفاهی، فرهنگی فرهنگیان اقلید که ساخت آن از سال 1384 آغازشده است، تاکنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و حدود 60 میلیارد ریال نیز برای ساخت آن هزینه شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۹۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان