//
کدخبر: ۲۰۱۲۹۸ //

برق سارق نگون بخت را گرفت

سارق نگون بخت حین سرقت سیم برق در یکی از محلات شهر کرمانشاه دچار برق گرفتگی شد اما با اعزام به موقع به مراکز درمانی از مرگ نجات یافت.

برق سارق نگون بخت را گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی پیش یک مورد سرقت کابل برق به پلیس کرمانشاه گزارش و در توضیحات تکمیلی عنوان شد فرد سارق حین ارتکاب عمل مجرمانه خود دچار برق گرفتگی و به بیمارستان منتقل شده است.

پس از بهبودی نسبی فرد سارق، وی در بازجویی ها بعمل آمده به جرم خود مبنی بر قصد سرقت از کابل برق اعتراف کرد.

این فرد همچنین در ادامه بازجویی ها به ارتکاب 10 فقره سرقت سیم برق در سطح شهر کرمانشاه نیز اعتراف کرد.

** پیدا شدن دختران خردسال گمشده

2 دختر بچه 8 و 10 ساله به نام های فاطمه و یکتا پس از ساعاتی مفقودی در شهرک جعفرآباد صحیح و سالم پیدا و تحویل خانواده هایشان شدند.

روز گذشته گم شدن دو دختر بچه خردسال به ماموران کلانتری 17 بعثت گزارش و پدر یکی از ان ها عنوان کرد که دخترش به همراه دختر همسایه ساعت 18 برای تهیه نان از منزل خارج ولی پس از 2 ساعت هنوز به منزل مراجعه نکرده اند.

با دریافت این گزارش، جستجوی پلیس برای پیدا کردن دختران خردسال آغاز و پس از تحقیق و اعلام مفقودی آن ها به مراکز مختلف دریافتند که 2 نفر با مشخصات دختران گم شده نزد اورژانس اجتماعی شهرک معلم هستند اما خود را ساکن استان همدان معرفی کرده اند.

با حضور پلیس و خانواده دختران گمشده در اورژانس، مشخص شد آن ها همان فاطمه و یکتا دخترانی هستند که در شهرک جعفر آباد خبر مفقودی ان ها اعلام شده بود و پس از انجام تشریفات قانونی، این دو دختر تحویل خانواده هایشان شدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان