//
کدخبر: ۲۰۱۱۱۱ //

شناسایی و برخورد با یک مورد سیم سوزی در نسیم شهر

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بهارستان گفت: با اجرای گشت و پایش زیست محیطی، یک مورد سیم سوزی در حوزه استحفاظی شناسایی و مرد برخورد قرار گرفت.

شناسایی و برخورد با یک مورد سیم سوزی در نسیم شهر
به گزارش فرتاک نیوز،

شیدا آکار رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بهارستان، اظهار داشت: نیروهای این اداره در ادامه گشت و پایش‌های مستمر خویش، به منظور نظارت بر وضعیت زیست محیطی سطح شهرستان، اقدام به انجام گشت در مسیرهای نسیم شهر، خیرآباد، اورین، همدانک، سه راه آدران، اتوبان تهران ساوه و بلوار پایانه کردند.

وی با اشاره به وجود معضل زیست محیطی پسماند و ضایعات سوزی در شهرستان، افزود: کارشناسان محیط زیست ضمن پایش مسیر خیرآباد به سمت نسیم شهر با مشاهده انتشار دود غلیظ در زمین های بایر اطراف جاده به محل موردنظر مراجعه و با یک مورد سیم سوزی مواجه شدند و پس از خاموش نمودن آتش، مدارک فرد متخلف جهت سیر مراحل قانونی و اخذ تعهد محضری به منظور عدم تکرار تخلف مذکور ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: همکاری بین بخشی، اجرای گشت و پایش‌های شبانه روزی توسط ارگان‌های ذیربط، افزایش آگاهی عمومی از طریق آموزش، ساماندهی اراضی بایر، مسدود نمودن مسیرهای ورودی به این اراضی و نصب تابلوهای هشدار دهنده قانون مدیریت پسماند، راهکارهای مناسبی در راستای کاهش معضل تخلیه پسماند و ضایعات سوزی در شهرستان است که باید توسط متولیان امر به اجرا گذاشته شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان