//
کدخبر: ۲۰۱۰۵۷ //
مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه:

به زودی افتتاح درمانگاه پاوه و جوانرود / توسعه اورژانس بیمارستان شهدا در آینده نزدیک

دکتر میثم حجتی پور در نشست خبری که به مناسبت هفته تامین اجتماعی با اصحاب رسانه برگزار شد از افتتاح درمانگاه پاوه و جوانرود در دو هفته آتی خبر داد.

به زودی افتتاح درمانگاه پاوه و جوانرود / توسعه اورژانس بیمارستان شهدا در آینده نزدیک
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر حجتی پور مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: به زودی و ظرف دو هفته آینده مرکز درمانی شهر پاوه با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر به صورت استیجاری و درمانگاه جوانرود با ۳۱ درصد جمعیت بیمه شده در فضایی ۸۰۰متری به صورت استیجاری افتتاح میشود.

وی افزود: امسال ۶پروژه درمانی در سطح کشور در دستور کار قرار دارد که یکی از این پروژه ها توسعه بخش اورژانس بیمارستان شهدا در نظر گرفته شده است که در دوسال آینده اورژانس ۱۶۰۰متری در بیمارستان شهدا داشته باشیم.

دکتر حجتی پور تصریح کرد: در استان کرمانشاه ۷۵۰هزار بیمه شده (۳۶درصد جمعیت)  تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و در بحث تهیه دارو و تجهیزات در بخش های بستری هیچگونه مشکلی در استان نداشته ایم و الویت ما در سازمان تامین اجتماعی بیمه شدگان هستند و در صورت داشتن ظرفیت های خالی برای افراد با پوشش های بیمه ای دیگر با تعرفه دولتی اقدامات لازم انجام میگیرد و با توجه به ارتقا سطح خدمات،این نوید را میدهیم که افرادی که دارای بیمه تامین اجتماعی نیستند خدمات  و اقدامات خوبی را دریافت میکنند.

وی با اشاره به توریسم درمانی گفت: در بیمارستان شهدا و حضرت معصومه (س)شرایطی را فراهم کرده ایم که به شرط داشتن ظرفیت خالی و تعامل نهادهای زیربط توریسم درمانی را فعالتر کنیم.

 مدیریت درمان تامین اجتماعی همچنین اظهار کرد: امتیاز ویژه درمان سازمان تامین اجتماعی اینست که کار در مراحل درمان توسط پزشک انجام میشود و استقبال مردم هم بیانگر این موضوع است و در حوزه تخصص  بهترین متخصصان در سازمان تامین اجتماعی حضور دارند .

وی گفت: در سالهای اخیر به واسطه افزایش بار مالی سازمان های بیمه گر،مطالبات برخی از مراکز طرف قرارداد مشکلاتی را ایجاد کرد ولی مشکل جدی در این زمینه در کرمانشاه ایجاد نشد و تنها لغو قرارداد با بیمارستان های خصوصی بود که مطالبات تسویه شده و به زودی بیمارستانهای خصوصی با سازمان تامین اجتماعی طرح قرارداد خواهند داشت.

حجتی پور با اشاره به سختی اخذ نوبت در سیستم تامین اجتماعی گفت: به دلیل اعتماد مردم و مراجعات افراد به سازمان تامین اجتماعی و برای سهولت اخذ نوبت به  بزودی سامانه متمرکزی در استان افتتاح میشود که در تمام استان امکان نوبت دهی مهیا شود.

 وی  همچنین بیان کرد: امسال تعداد تخت های بیمارستانی  ۸درصد ، بستری شده ها ۸ درصد، و تعداد مراجعات سرپایی ۲درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و پروژه های مهمی در واحد درمان سازمان تامین اجتماعی در بحث بیماران مزمن و نسخه های الکترونیک به صورت ۱۰۰درصدی برقرار است و تاکنون ۷۰هزار نسخه الکترونیک تولید شده است و ۲۰هزار پرونده بیماریهای مزمن تکمیل شده که ماهانه و به صورت مرتب داروهای خود را دریافت میکنند.

وی تعداد پزشکان طرف قرارداد در استان را ۵۲۰ پزشک عنوان کرد و افزود: مراجعه کنندگانی هم از استانهای همجوار به کرمانشاه داریم و تلاشمان را میکنیم تا کاستی ها را در سازمان تامین اجتماعی بهبود دهیم  و دوست دارم مردم این مشکلات را به ما منعکس کنند و بابت هر کاستی که وجود دارد و بیمه شده را به زحمت می اندازد از مردم عذر خواهی میکنم و ازبیمه شده گان عزیز میخواهم که امسال مراجعات غیر ضروری  را به مراکز درمانی نداشته باشند.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۰۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان