//
کدخبر: ۲۰۰۴۴۸ //
معاون وزیر صنعت:

تغییر مدیران نباید در تولید و صنعت خللی ایجاد کند

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تغییر و جابجایی مدیران در بدنه مدیریتی این مجموعه به ویژه در استان‌ها نباید خلل و وقفه ای در فرایند صنعت و تولید ایجاد کند.

تغییر مدیران نباید در تولید و صنعت خللی ایجاد کند
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس قبادی روز پنجشنبه در مراسم معرفی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در محل سالن اجتماعات این سازمان افزود: جابجایی‌ها و تغییرات در سطوح مختلف مدیریتی اجتناب ناپذیر و لازم است و این امر باید به بهبود شرایط کار و تولید منجر شود.

وی گفت: اصفهان تاثیرگذارترین استان در مجموعه صنعت در کشور به شمار می رود و در بسیاری از شاخص‌ها رتبه کشوری را در اختیار دارد و امیدواریم تغییر مدیریتی بتواند این استان را همچون گذشته در سطح کشور بیش از گذشته مطرح کند و روند توسعه و تولید را در آن گسترش دهد.

همچنین رییس جدید سازمان صنعت معدن تجارت استان اصفهان در این آیین گفت: تولید و ساخت و ساز در این استان به صورت جدی دنبال خواهد شد و بر مبنای آن هفت محور و ۳۵ برنامه همانند وزارتخانه تعریف شده است.

156468605

ایرج موفق خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم از صنایع کم آب بر در استان اصفهان بیشتر حمایت کنیم زیرا صرفه جویی درآب و انرژی در این منطقه به صورت جدی باید مطرح باشد.

وی بیان کرد: رفع موانع تولید بدون هرگونه نگاه سیاسی در این استان انجام خواهد شد و در زمینه‌های فنی و کارشناسی سعی می‌کنیم از بهترین افراد استفاده کنیم.

رییس صنعت، معدن و تجارت اصفهان، ضعف در تجارت را یکی ازمشکلات فراروی اقتصاد این استان دانست و افزود: در این راستا باید محصولات را با ساز و کار بهتری وارد بازار کنیم، زیرا مشتری‌یابی در عرصه داخلی و خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است.

رییس سابق سازمان صنعت معدن تجارت استان اصفهان نیز گفت: تنظیم بازار و ارائه راهکارهای خروج از موانع تولید اصلی‌ترین فعالیت‌ها در چند سال اخیر بود.

اسرافیل احمدیه ادامه داد: اصفهان در بسیاری از شاخص‌ها در کشور دارای رتبه برتر است و می توان به برنامه ریزی درست روند تولیدات را بهبود بخشید.

جلسه تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت معدن تجارت استان روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر و معاون استاندار و مدیران این منطقه در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان برگزار شد.

در پایان این مراسم ایرج موفق به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان معرفی شد؛ اسرافیل احمدیه از سال ۹۲ تاکنون به مدت ۶ سال این سمت را بر عهده داشت.

استان اصفهان دارای ۲۱۰ هزار واحد صنفی و بیش از ۹هزار واحد صنعتی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۴۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان