//
کدخبر: ۱۹۹۸۳۲ //

وزیر نیرو: راه اندازی پست ۲۳۰ کیلو ولت حسن آباد باعث توسعه کشاورزی می شود

وزیر نیرو گفت: راه اندازی پست ۲۳۰ کیلو ولت حسن آباد شهرستان اقلید باعث توسعه کشاورزی و تولید پایدار خواهد شد.

وزیر نیرو: راه اندازی پست ۲۳۰ کیلو ولت حسن آباد باعث توسعه کشاورزی می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا اردکانیان عصر دوشنبه در سفر خود به استان فارس در مراسم عملیات اجرایی پست ۲۳۰ کیلوولت حسن آباد گفت: برق مهمترین نیاز اصلی مردم است و مسئولین صنعت برق برای بستر سازی زیرساخت ها تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

وی در ادامه افزود: راه اندازی و اجرایی شدن پروژه مزبور نوید بخش توسعه صنعتی و کشاورزی در منطقه خواهد بود و مردم منطقه از برق مطمئن و پایدار برخوردار خواهند شد.

در ادامه این مراسم افضلی نماینده اقلید در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از روند توسعه صنعت آب و برق در حوزه انتخابی خود از مسئولین صنعت برق به علت اجرای پروژه پست ۲۳۰ کیلوولت حسن آباد تشکر و خواستار تسریع روند پروژه مزبور شد.

در این مراسم مهندس عبدالعزیز کریمی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس طی سخنانی گزارش اهم اقدامات و عملکرد این شرکت را به سمع و نظر حاضرین رساند.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت، منطقه ی اقلید به واسطه ی اهمیت آن در بخش کشاورزی و افزایش متقاضیان جدید نیاز به توسعه و بستر سازی در بخش برق داشت.

در این خصوص عملیات اجرایی پروژه برق رسانی پست ۲۳۰ کیلوولت حسن آباد در منطقه اقلید فارس با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان هم اکنون به دست وزیر نیرو انجام می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۸۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان