//
کدخبر: ۱۹۹۳۰۵ //

سهمیه کاغذ اختصاص یافته به نشریات کرمانشاه "ناعادلانه" است

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه با ناچیز خواندن سهمیه کاغذ اختصاص یافته به نشریات استان، گفت: سهمیه کاغذ اختصاص یافته به نشریات کرمانشاه غیرکارشناسی و ناعادلانه است.

سهمیه کاغذ اختصاص یافته به نشریات کرمانشاه "ناعادلانه" است
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید نیشابوری با انتقاد ازمیزان سهمیه کاغذ یارانه‌ای اختصاص یافته به نشریات استان، اظهار کرد: سوال ما ازمسئولین در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد این است که بر اساس چه معیاری این سهمیه‌ها اختصاص داده شده است؟

وی افزود: با بررسی سهمیه برخی از نشریات همتراز در سایر استان‌ها مشخص شد که سهمیه در نظر گرفته شده برای نشریات کرمانشاه بسیار کم و ناعادلانه است.

نیشابوری با اشاره به نادیده گرفته شدن برخی از نشریات استان در تخصیص این سهمیه، گفت: مراتب این بی توجهی و بی مهری به نشریات استان توسط نمایندگان استان و استاندار کرمانشاه باید پیگیری شود و نشریات مغفول مانده نیز از این سهمیه برخوردار شوند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط خاص استان کرمانشاه به لحاظ اقتصادی، گفت: با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی استان و نبود بخش دولتی و خصوصی قدرتمند برای حمایت از نشریات و همچنین وقوع زلزله مهیب دو سال گذشته و سیل ابتدای امسال، جا داشت استان کرمانشاه در تخصیص حمایت‌ها از جمله یارانه‌ها، کاغذ و زینک به شکل ویژه دیده می‌شد که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

مدیرعامل خانه مطبوعات کرمانشاه افزود: در دو سفر وزیر ارشاد به استان با توجه به شرایط اقتصادی و وقوع زلزله، بحث اختصاص یارانه ویژه به نشریات استان را مطرح کردیم، اما متأسفانه از سوی وزیر ارشاد اقدامی صورت نگرفت، همچنین به معاونت مطبوعاتی نیز این موضوع منتقل شد، اما از سوی این معاونت هم ترتیب اثری داده نشد.

وی در پایان با اشاره به لزوم ورود استاندار و نمایندگان استان به این موضوع، گفت: از نمایندگان استان در مجلس و نیز استاندار کرمانشاه خواستار پیگیری این موضوع هستیم و در صورت لزوم مکاتبات لازم را انجام خواهیم داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۳۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان