//
کدخبر: ۱۹۹۱۰۶ //

امام‌ جمعه ایلام: آمریکا توان ضربه زدن به کشورمان را ندارد

امام‌ جمعه ایلام گفت: آمریکا در هیچ بخشی توان ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

امام‌ جمعه ایلام: آمریکا توان ضربه زدن به کشورمان را ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: بیشتر از یک سال از خروج آمریکا از برجام می‌گذرد و طی این یک سال اتحادیه اروپا تنها اظهار ندامت کرده و هیچ اقدام مثبتی برای منافع ایران انجام نداده است.

وی گفت: حالا پس از موضع گیری جمهوری اسلامی و انتقاد از رفتارهای اروپایی‌ها نسبت به برجام، اکنون اینستکس را مطرح می کنند و زمان را از ما می‌گیرند.

کریمی تبار عنوان کرد: انگلیس، فرانسه و آلمان مانند آمریکا نشان دادند که قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: موضع گیری رهبر انقلاب در برابر نخست وزیر ژاپن که فرموند «ترامپ را شایسته مذاکره نمی دانم» بیانگر سرفرود نیاوردن در برابر استکبار و زورگویان است.

وی بیان داشت: آمریکا از هر راهی برای فشار و ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند لذا همه ما باید هوشیار باشیم، طی چهل سال گذشته آمریکا توان وارد کردن ضربه به نظام و انقلاب اسلامی ایران را نداشته و ندارد.

امام جمعه ایلام با اشاره به گرامی داشت دهه کرامت و حضور خادمان امام رضا (ع) در ایلام، گفت: در دهه کرامت با توجه به ارتباطی که با امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ی) دارد باید بازنگری مجددی در زمینه ترویج فرهنگ رضوی داشته باشیم، با توجه به فضایی که تهاجم دشمن برای ما خیلی جدی است باید بتوانیم نقش خود را در این حوزه به‌خوبی ایفا کنیم.

وی، رعایت حجاب را از ضروریات جامعه برشمرد و گفت: در همه ادیان الهی به رعایت حجاب تاکید و توجه شده، بر اساس ایات قرآن نگاه به نامحرم برای زنان و مردان را مورد تاکید و سفارش شمرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان