//
کدخبر: ۱۹۸۲۲۵ //
مدعی العموم کرمانشاه:

یک کشته و یک زخمی در حادثه شرکت فرآوری نفتی درود فرامان / رسیدگی به موضوع در دستور کار دادسرای کرمانشاه

حادثه آتش سوزی در واحد فرآوری نفتی متعلق به آقای رضا یزدان فر واقع در شهرک صنعتی درود فرامان کرمانشاه در ۱۰تیر ماه راس ساعت ۴و ۱۵‌ دقیقه بامداد یک کشته و یک نفر زخمی بر جای گذاشت.

 یک کشته و یک زخمی در حادثه شرکت فرآوری نفتی درود فرامان / رسیدگی به موضوع در دستور کار دادسرای کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: صبح روز دهم تیر ماه یک واحد پالایشگاهی که در عرصه تبدیل میعانات نفتی به نفتا فعالیت دارد بر اثر انفجار دچار حریق شد.

دکتر محمدحسین صادقی اظهار داشت: ستادمدیریت بحران جهت اطفای حریق از تمام ظرفیت های امدادی اعم از اورژانس، آتش نشانی، ارتش، سپاه، هلال احمر، شرکت پخش فرآورده های نفتی و شرکت خطوط لوله استفاده نموده و از سرایت شعله های آتش به حریم مخازن حاوی مشتقات نفتی که 15 میلیون لیتر می باشد پیشگیری نموده و نهایتا راس ساعت 8 و 15  دقیقه صبح حریق به طور کامل مهار شد.

وی افزود:  تشخیص علت وقوع حادثه ومنشا آن ونیز برآورد میزان خسارت وارده و بررسی علل و اسباب موثر در فوت یکی از کارگران و مصدومیت احد دیگر از آنان موکول به ارزیابی دقیق کارشناسی است که در همین خصوص پرونده ای تشکیل ورسیدگی به موضوع با دقت وسرعت در دستور کار دادسرا ی کرمانشاه است.

وی تصریح کرد: معاونت پیشگیری و نظارت بر حقوق عامه دادسرا نیز همزمان موضوع را ازحیث لزوم اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه برای جلوگیری ازحوادث مشابه وصیانت از حقوق عمومی ضمن بازدید از محل ودعوت از صاحب نظران تعقیب خواهد نمود ونتیجه به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

به گفته صادقی این حادثه منجر به  مصدومیت دو نفر از کارگران شده که یکی از آنان به نام مهدی باباخانی فرزند نادعلی،33 ساله فوت نموده و نفر دیگر به نام میثم حاتمی جهت مداوا به بیمارستان منتقل گردیده که بنا بر گزارش های رسیده حال وی نیز وخیم است.

صادقی همچنین اظهار داشت: در این کارخانه 17 نفر به طور مستقیم و حدود 300 نفر غیر مستقیم اشتغال داشته اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۲۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان