//
کدخبر: ۱۹۶۵۲۷ //

استاندار بوشهر خواستار مسدود شدن روزنه تخلف در فرار مالیاتی شد

استاندار بوشهر با تاکید بر برنامه‌ریزی برای تحقق درآمدهای مالیاتی مصوب استان بوشهر گفت: باید با تدبیر و برنامه‌ریزی روزنه تخلف در فرار مالیاتی در واحدها و بخش‌های مختلف مسدود شود.

استاندار بوشهر خواستار مسدود شدن روزنه تخلف در فرار مالیاتی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در نشست ستاد درآمد استان بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضایی و یاد و خاطره شهدای 7 تیر از جمله شهید بهشتی و با بیان اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به درآمدهای غیر نفتی دارد اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی، تحقق درآمدهای غیرنفتی در اولویت برنامه‌های دولت است و در این راستا دولت نگاه ویژه‌ای به این مهم کرده است.

وی، تشکیل ستاد درآمد به صورت مستمر و ماهانه را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: برای تشکیل ستاد درآمد استان بوشهر باید برنامه محور باشیم و جلسات امسال بر اساس برنامه زمان‌بندی تعیین شده تشکیل شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تحقق درآمدهای دولتی در دستگاه‌های مختلف باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد افزود: مسئولیت پذیری در حوزه تحقق درآمدهای دولت بر اساس برنامه مصوب باید در دستگاه‌های اجرایی تقویت شود.

گراوند با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های قانونی درآمدی از طریق دستگاه‌های ذیربط خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی برای تحقق درآمدهای مالیاتی مصوب استان بوشهر باید با تلاش، تدبیر و برنامه‌ریزی روزنه تخلف در فرار مالیاتی در واحدها و بخش‌های مختلف مسدود شود.

وی، تهاتر را یک ظرفیت برای پرداخت طلبی و بدهی پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی دانست و تاکید کرد: باید از این فرصت و ظرفیت فراهم شده در حوزه مالیاتی استفاده شود.

استاندار بوشهر تهاتر را یک ظرفیت برای تسویه حساب پیمانکاران دانست و خاطر نشان کرد: باید در حوزه فرار مالیاتی بررسی‌ها و راهکارهای لازم انجام شود و دستگاه‌های مختلف در این عرصه دعوت به همکاری برای پرداخت شود تا بدهی مالیاتی آنان تبدیل به بدهکاری سنگین نشود.

گراوند با قدردانی از تلاش  سازمان امور اقتصادی و دارایی و اداره کل  امور مالیاتی استان بوشهر در  تحقق درآمدهای مالیاتی مصوب افزود: در سه ماه نخست امسال با وجود مشکلات گوناگون ولی، درآمدهای استانی به میزان قابل توجهی محقق شد که نشان از تلاش ستودنی این حوزه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۵۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان