//
کدخبر: ۱۹۴۹۱۴ //
سردار اشتری فرمانده ناجا:

موافق تمدید اعتبار گذرنامه از ۵ سال به ۱۰ سال هستیم / آمادگی نیروی انتظامی در مراسم اربعین حسینی

در مراسم تکریم سردار امان اللهی و معارفه سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه سردار اشتری فرمانده ناجا گفت: کرمانشاه در دوران دفاع مقدس بیشترین مقاومت را در مقابل دشمن بعثی داشت و مردم و رزمندگان در حال دفاع بودند.

موافق تمدید اعتبار گذرنامه از 5 سال به 10 سال هستیم / آمادگی نیروی انتظامی در مراسم اربعین حسینی
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمانده ناجا افزود: افتخار نیروی انتظامی این است که خدمتگزار مردم و جمهوری اسلامی است و توانسته نفش خوبی را ایفا کند

امروز با نیروی انتظامی با تدبیر و استفاده از کارکنان متدین و جهادی و حرفه ای و پرتلاش و  با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز بیشترین خدمات را ارائه میدهد.

سردار اشتری تصریح کرد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی نسبت به سالهای قبل ارتقا پیدا کرده و با افکار سنجی از طریق سازمانهای مختلف این موضوع به اثبات رسیده است.

 وی خاطر نشان کرد: سردار امان اللهی در جایگاه فرماندهی با ویژگیهای خاص کار دشواری را انجام داد ودر مدیریت تجمعات و برخورد با ارازل و اوباش و گروهای خشن تروریستی در مرزها خوش درخشید.

 وی  شرایط استان کرمانشاه را خوب ارزیابی کرد و افزود: سردار جاویدان از فرماندهان متدین و مردمی است که تسلط خوبی بر امور و سوابق خوبی در استان های مختلف دارد. و در هر جایی جابجایی انجام گیرد برای حفظ،شرایط موجود نیست بلکه جابجایی باید باعث رشد و شکوفایی و جهش در کارها باشد.

در ادامه این مراسم سردار اشتری در جمع خبرنگاران در مورد افزایش جرائم گفت: نیروی انتظامی با آموزش کارکنان خود به سمت حرفه ای شدن گام بر میدارد و توانسته ایم نسبت به سالهای قبل حرفه ای تر ماموریت ها را انجام دهیم و تجهیزات و تکنولوژی واردشده به سازمان برای پیشگیری ازجرم و کشف و برخورد با جرائم باعث رشد چشمگیری در این زمینه شده است و آمار نشان میدهد کشف ما نسبت به وقوع افزایش یافته است و امیدواریم که بتوانیم بیشتر از گذشته در خدمت امنیت و آرامش مردم باشیم.

وی در ادامه با اشاره مراسم اربعین حسینی گفت: نیروی انتظامی زیر ساخت های لازم در پایانه مرزی خسروی دارد و آماده پذیرش زائرین در ایام اربعین حسینی است.

وی افزود: در صورت توافق دولت عراق با جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که خدمات خود را به زائرین اربعین ارائه دهد.

سردار امان اللهی در خصوص تمدید اعتبار گذرنامه از ۵سال به ۱۰سال هم گفت: نیروی انتظامی موافق این کار است و کارشناسی اولیه صورت گرفته و جمع بندی به وزارت کشور اعلام شده و در جلسات ستاد گذرنامه مطرح خواهد شد و اگر مصوب شود به مردم عزیز اعلام می گردد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان