//
کدخبر: ۱۹۳۵۰۵ //

جمعیت هلال احمر کرمانشاه را سرآمد کشور می کنیم / پتانسیل بالایی که هلال احمر را هدایت می کند هیأت مدیره است

آیین تکریم و معارفه دکتر آرش لهونی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه و معارفه دکتر فرزین معتمدی سرپرست این سازمان در سالن جلسات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد.

جمعیت هلال احمر کرمانشاه را سرآمد کشور می کنیم / پتانسیل بالایی که هلال احمر را هدایت می کند هیأت مدیره است
به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدای این مراسم دکتر حسن علایی مشاور جمعیت هلال احمر و رییس حوزه ریاست گفت: دکتر لهونی را میتوان از چند جهت در زمره  مدیران بسیار خوب هلال احمرارزیابی کرد

 وی افزود: عملکرد ایشان در بحث سیل فروردین ماه شایسته تقدیر بودو استعفای ایشان به منزله قطع همکاری با جمعیت هلال احمر نیست و به عنوان مشاور جمعیت از او استفاده خواهیم کرد. علایی عملکرد لهونی را شایسته اعلام کرد  و گفت در حوزه ریاست واز طرف  جمعیت هلال احمر از ایشان تشکر میکنم.

 وی با اشاره به اهداف جمعیت دربرنامه پنج ساله از دکتر معتمدی خواست اقدامات و انطباق کامل با این برنامه را که رکن اصلی آن توسعه انسانی است به عنوان راهبرد های اساسی  پیگیری کند و اظهار کرد: استان کرمانشاه شرایط خاصی دارد و در حوزه حوادث در رده اول کشور قرار گرفته ولی امداد و نجات نباید از حوزه های دیگر غافل شود و  توسعه، خانه های هلال که از ارکان اصلی برنامه توسعه پنج ساله است مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه امیر سرتیپ فریدون نوری عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر به تنهایی به اندازه سه وزارت خانه است و با ماموریت ویژه ای که دارد که اداره آن مشکل است.

امیر نوری افزود: هر جایی که قانون حاکمیت داشته باشد بی قانونی و هرج و مرج از بین میرود و دکتر لهونی مدیریت خوبی از خود به جای گذاشت و قانون را به درستی اجرا کرد

وی همچنین دکتر فرزین معتمدی را  اولین نفری دانست که چادر را در مناطق زلزله زده برپا کرد و ولی نامی از او برده نشد.

 مهندس سالاری معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه هم گفت: پتانسیل بالایی که هلال احمر را هدایت می کند هیأت مدیره است.

سالاری افزود: دکتر معتمدی باید این پتانسیل را باید به فعل تبدیل کند و با دهیاران هماهنگی انجام دهد تا از قابلیت مردم استفاده بهینه شود و در سال رونق تولیدرونق خدمت هم داشته باشیم.

معاونت عمرانی استانداری تصریح کرد: استان ما استان پر خطری است و باید نقاط پرخطر و کوتاهترین مسیر  با بالاترین قابلیت شناسایی کنیم.

 سالاری تاکید کرد: بومی گرایی را تا زمانی که مدیریت توانمند در استان داریم مد نظر قرار می دهیم و از استان های دیگر مدیر نمی پذیریم.

مرتضی سلیمی رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر هم در ادامه اظهار کرد: علاقه خاصی به استان کرمانشاه دارم و دکتر معتمدی را از بدنه جمعیت هلال احمر  دانست.

وی همچنین گفت: جمعیت هلال احمر جمعیت مردمی است و شاخصه آن انتخاب شورای اجرایی  است و بصورت مردم نهاد باید انجام شود.

رییس سازمان امداد و نجات اظهار کرد:در جمعیت هلال احمر باید پشتوانه سالمی باشد تا اجرای توانمندی داشته باشیم.

در ادامه دکتر لهونی گفت: در مدت کوتاهی که در خدمت جمعیت هلال احمر بودم ایام پر حادثه ای را گذراندم هرچند با زحمات جمعیت هلال احمربر همه مشکلات فائق آمدیم و برای من سعادت بزرگی بود.

لهونی افزود:در حوزه جوانان و در بحث آموزش دهیاران موفقیت های خوبی کسب شد و بیش از ۱۰۰۰نفر از دهیاران آموزش های اولیه را دیدند و در شرایط بحران و در لحظات طلایی اولیه کار امداد رسانی را انجام خواهند داد.

وی از جمعیت هلال احمر به عنوان سر باز نظام نام برد که در هر شرایطی آماده خدمت رسانی است و از فرزین معتمدی را  فردی متخصص و معتمد دانست و گفت: دکتر معتمدی در معاونت درمان جمعیت هلال احمر خدمت کرده و بدنه جمعیت را میشناسد.

 فرزین معتمدی سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه هم گفت: آینده ثابت می کندکه چه کارهایی انجام خواهد شد ولی سعی میکنیم جمعیت هلال احمر کرمانشاه را سرآمد کشور کنیم و موانع را از سر راه برداریم و به نوعی درآمد زایی کنیم و عدم وابستگی به بودجه و برنامه ریزی در حوزه معاونت ها یکی از اهداف و برنامه های ما است.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۵۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان