//
کدخبر: ۱۹۳۳۰۹ //

بیش از ۴ تن انجیر قاچاق در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۴ تن و ۶۵۵ کیلوگرم انجیر قاچاق در مرکز استان به ارزش حدود چهار میلیارد ریال خبر داد.

بیش از ۴ تن انجیر قاچاق در کرمانشاه کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سردار «منوچهر امان اللهی» اعلام کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس کرمانشاه مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۷ بعثت حین گشت زنی در سطح شهر موفق به شناسایی کامیون مذکور شده و در عملیاتی ضربتی نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

سردار امان اللهی افزود: در بازرسی از این کامیون، ۵۱۷ کارتن حاوی انجیر خشک در مجموع به مقدار ۴ تن و ۶۵۵ کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه طق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده به ۴ میلیارد ریال می‌رسد، از توقیف خودروی حامل بار قاچاق خبر داد و گفت: راننده آن دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس در سال جاری عنوان کرد.

**کشف ۳ تن چوب قاچاق در کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از کشف سه تن چوب قاچاق در یکی از روستاهای منطقه جلالوند و با تلاش مأموران پلیس خبر داد.

پایگاه خبری پلیس به نقل از سرهنگ «حسین براری» اعلام کرد: پس از اطلاع مأموران پاسگاه جلالوند در خصوص فعالیت ۲ نفر در کار قاچاق چوب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پاسگاه پس از تحقیقات فراوان موفق به شناسایی قاچاقچیان مذکور شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.

سرهنگ براری تصریح کرد: در این راستا یک دستگاه کامیون توقیف و سه تن چوب قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۴۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۳۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان