//
کدخبر: ۱۹۲۵۰۶ //

اکران‌های جنجالی عید فطر بی‌رمقی گیشه را برطرف خواهد کرد

هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید فطر سینماهای اصفهان فصل جدید اکران‌های خود را رقم خواهند زد.

اکران‌های جنجالی عید فطر بی‌رمقی گیشه را برطرف خواهد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید فطر سینماهای اصفهان 6 فیلم به جدول اکران‌های سینماهای اصفهان اضافه می‌شود تا  فصل جدید اکران‌های خود را رقم بزند و از سوی دیگر رمق گرفته‌شده سینماها در ماه مبارک رمضان را به آن‌ها برگرداند.

پردیس سینمایی سیتی سنتر

محمد پناهی نژاد، مدیر پردیس سینمایی سیتی‌سنتر اصفهان در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید فطر 6 فیلم جدید «سرخپوست»، «شبی که ماه کامل شد»، «ماهمه باهم هستیم»، «دختر شیطان»، «زهرمار» و «ایکس لارج» در کنار فیلم‌هایی که اکنون بر پرده‌های پردیس سینمایی سیتی‌سنتر قرار دارند، در مجموعه پردیس سینمایی سیتی سنتر اکران خواهد شد.

«شبی که ماه کامل شد» فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار و با بازی الناز شاکر دوست و هوتن شکیبا است که برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه بود به‌طوری‌که اکران آن در جشنواره چندین بار به سانس ویژه رسید.

این فیلم با نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره‌پردازی را به خود اختصاص دهد.

«شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد و...

سینما قدس

منصور نوری پور با اشاره به اکران فیلم «سرخپوست» بر پرده نقره‌ای سینما قدس تصریح کرد: 3 فیلم «سرخپوست»، «ماهمه باهم هستیم» و «دختر شیطان» در کنار فیلم «تگزاس 2» در سینما قدس به مناسب عید سعید فطر بر روی پرده این سینما خواهند رفت.

مدیر سینما قدس در ادامه ابراز داشت: هرساله استقبال مردم از سینما در ایام ماه مبارک رمضان به دلایل متعدد با کاهش چشم‌گیری روبه‌رو است اما پس ماه رمضان حضور مردم در سینماها به شکل قبل برمی‌گردد که البته این موضوع بستگی جذابیت فیلم‌های اکران شده بر روی پرده هم دارد.

«سرخپوست» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و با بازی نوید محمد زاده و پریناز احمدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی و حبیب رضایی است که نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه بود و چندین بار اکران آن به سانس ویژه رسید که درنهایت با نامزدی در ۵ رشته در این جشنواره، توانست سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت‌داوران را به دست آورد.

این فیلم روایت‌گر یک داستان در یک زندان قدیمی در جنوب است که به دلیل مجاورت با فرودگاه و توسعه شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد «نوید محمد زاده»، رئیس زندان به همراه مأمورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند که متوجه می‌شوند یکی از زندانیان در زندان جدید نیست و...

همچنین در پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های «تگزاس 2»، «متری شیش‌و نیم»، «سامورایی در برلین»، «نبات»، «چهارانگشت» اکنون در جدول اکران‌های خود و فیلم‌های «سرخپوست»، «ماهمه باهم هستیم»، «شبی که ماه کامل شد» و «دختر شیطان» در جدول پیش‌فروش‌های خود دارد.

«دختر شیطان» فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی قربان محمدپور محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود است که بخش‌هایی از فیلم‌برداری این فیلم در شهر بمبئی انجام‌شده است.

«جکی شروف» بازیگر و از ستاره‌های سینمای هند یکی از نقش‌های اصلی «دختر شیطان» را بازی می‌کند، «گلشن گروور» معروف به بدمن سینمای هند و همچنین ایشا گوپتا، سیمران میشکروتی، محمدرضا شریفی‌نیا و فردین حفیظی از بازیگران دیگر این فیلم هستند.

پردیس سینمایی ساحل فیلم‌های «به دنیا آمدن»، «تولدت مبارک»، «خانه دیگری»، «سامورایی در برلین»، «نبات»، «وکیل مدافع»، «تگزاس 2»، «پیشونی سفید 3»، «چهارانگشت»، «زندانی‌ها»، «ژن خوک»، «غلامرضا تختی»، «متری شیش‌و نیم» و یک فیلم از هنر و تجربه با عنوان «یه‌وا» و همچنین فیلم‌های «سرخپوست»، «ماهمه باهم هستیم»، «شبی که ماه کامل شد» و «دختر شیطان» در جدول اکران‌های خود دارد.

«ماهمه باهم هستیم»، فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی، و با بازی بازیگرانی همچون مهران مدیری، لیلا حاتمی، جواد عزتی، سروش صحت، پژمان جمشیدی و... است.

داستان این فیلم در بستری کمدی روایت می‌شود و ماجرای سقوط یک هواپیما همراه با مسافرانی است که رازهای مختلفی دارند؛ رازهایی که قرار نیست تا ابد پنهان بمانند و..

همچنین سینما سپاهان «سامورایی در برلین»، «تگزاس 2» و «سرخپوست»، «شبی که ماه کامل شد»، «ماهمه باهم هستیم»، «دختر شیطان» و سینما فلسطین فیلم‌های «شبی که ماه کامل شد»، «ماهمه باهم هستیم»، «متری شیش و نیم» و «تگزاس 2» را در جدول فروش خوددارند.

همچنین قابل ذکر است که تمامی سینماهای کشور در روز سه‌شنبه ۱۴ خرداد ماه به‌طور کامل و در روز ۱۵ خرداد تا ساعت ۱۷ تعطیل هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۵۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان