//
کدخبر: ۱۹۱۸۶۵ //
یادداشتی از نادر دارستانی سردبیر مجموعه رسانه های فرتاک؛

واکنش اعضای شورای شهر کرمانشاه با استعفای غلامرضا امیری چه خواهد بود ؟ موافقت یا مخالفت ؟

امروز یکشنبه دوازدهم خرداد ماه، اعضای شورای شهر کرمانشاه در خصوص موافقت یا رد استعفای غلامرضا امیری تصمیم گیری خواهند نمود.

واکنش اعضای شورای شهر کرمانشاه با استعفای غلامرضا امیری چه خواهد بود ؟ موافقت یا مخالفت ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا امیری عضو پرسابقه و رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه، در اقدامی متفاوت و ناگهانی، استعفای خود را از عضویت در شورای شهر کرمانشاه، به دبیرخانه این شورا ارائه نمود تا ثابت نماید، همواره چهره ای متفاوت و خبرساز در بین اعضای شورای شهر می باشد.

این استعفا از آن جهت مورد توجه است، که علاوه بر اینکه این عضو مستعفی ریاست شورای شهر را برعهده دارد، از آن مهم تر حضور دکتر سعید طلوعی به عنوان شهردار کرمانشاه می باشد که هماهنگی و ارتباط بسیار خوبی با غلامرضا امیری دارد و به طور طبیعی نباید مشکل خاصی در این زمینه وجود داشته باشد.

اما وقتی پازل های این موضوع را در کنار هم قرار می دهیم متوجه می شویم که هدف غلامرضا امیری از استعفا، می تواند حامل پیام مهمی برای یک سری از اعضای شورای شهر و یا حتی مدیران استان باشد.

به نظر نگارنده و با توجه به شناختی که از حاج غلامرضا امیری دارم، او یک تیر و دو نشان زده است.

از یک سو با یک متن قابل تامل، فهمانده است که دل به ریاست و حتی حضور در شورا نبسته و خیلی راحت می تواند قید آنها را برند که اقدامی جسورانه بوده و شاید کار هر کسی نباشد. از سویی دیگر این نکته را یاد آوری نموده، که برای رسیدن به شرایط مطلوب بایستی تعامل و همدلی بیشتری بین اعضای شورا وجود داشته باشد و در صورت ادامه این روند، نمی توان دورنمای مناسبی برای کرمانشاه متصور شد.

رمز گشایی از این نامه و این استعفا کار بسیار پیچیده ای نیست و امروز دوازدهم خردادماه، اعضای شورای شهر کرمانشاه جلسه ای خواهند داشت که در آن به پذیرش،و یا رد این استعفا رای خواهند داد.

شاید امروز و از آرا بیرون آمده، خیلی از مباحث رنگ و بوی دیگری پیدا کند، اما آن چه که مسلم خواهد بود، نوع نگاه اعضای شورای شهر به این موضوع خواهد بود که اینجانب به این امر واقف هستم که این استعفا با رای منفی اعضای شورای شهر مواجه خواهد شد و حاج غلامرضا امیری هم چنان به عنوان رییس شورای شهر کرمانشاه حضور خواهند داشت.

جان کلام این که غلامرضا امیری با این اقدام جسورانه، مسیر شورا و تعامل درون اعضا و از آن مهم تر تعامل با شهردار منتخب را هموارتر از قبل نموده است و امیدواریم این موضوع آن طوری پیش برود که خیر مردم و شهر در آن نهفته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۸۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان