//
کدخبر: ۱۹۰۴۷۱ //

ترمینال بزرگ فرودگاه اردبیل در سفر رئیس جمهور به اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: ترمینال بزرگ فرودگاه اردبیل با هزینه‌کرد بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال در حال احداث بوده که براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده در سفر رئیس جمهور به استان افتتاح می‌شود.

ترمینال بزرگ فرودگاه اردبیل در سفر رئیس جمهور به اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مسعود امامی یگانه عصر امروز در بازدید از فرودگاه اردبیل اظهار داشت: ترمینال بزرگ فرودگاه اردبیل در هشت هزار و 100 متر زیربنا احداث شده که با راه‌اندازی آن زمینه برای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر در فرودگاه اردبیل فراهم می‌شود.

وی افزود: این ترمینال با هزینه‌کرد بیش از 650 میلیارد ریال در حال احداث بوده که براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده  در سفر رئیس جمهور به استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا فعالیت این ترمینال به شکل رسمی آغاز شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در این ترمینال بیان کرد: بازسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل به طول سه هزار و 300 متر دیگر پروژه در حال اجرای فرودگاه اردبیل است که برای تکمیل آن 400 میلیارد ریال  هزینه می‌شود.

امامی یگانه تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم زمینه برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه را نیز هر چه زودتر فراهم آوریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بهره‌برداری از این پروژه‌ها را از اولویت‌های مهم دانست و گفت: باید پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی این پروژه‌ها انجام شود تا زمینه برای ارتقای خدمات‌رسانی‌ها به مردم فراهم شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان