//
کدخبر: ۱۹۰۴۵۶ //

وزش طوفان سهمگین در آذربایجان شرقی شایعه است

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی آذربایجان شرقی انتشار خبر وزش طوفان سهمگین در استان را شایعه دانست و از مردم خواست به این شایعه ها توجه نکنند.

وزش طوفان سهمگین در آذربایجان شرقی شایعه است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد اشجعی، ابراز داشت: وزش باد شدید از صبح امروز در برخی از مناطق استان آذربایجان شرقی آغاز شده و در بعد ازظهر در برخی مناطق شدید تر هم شده است.

وی با اشاره به اینکه وزش این نوع بادها در این فصل به دلیل تغییرات جوی، طبیعی است، عنوان کرد: سرعت وزش باد شدید عصر امروز در تبریز به ۳۵ کیلومتر در ساعت رسید که احتمال دارد در اوایل امشب افزایش پیدا کند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی آذربایجان شرقی عنوان کرد: برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وزش طوفان سهمگین در استان، اخبار کذب است و مردم به این گونه شایعات توجه نکنند.

اشجعی همچنین گفت: شرایط ناپایدار جوی تا روز سه شنبه مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: شدت ناپایداری‌ها در نواحی شرقی و شمالی در روزهای یکشنبه و سه شنبه موجب رگبار باران و رعد و برق خواهد شد، در نواحی مستعد نیز شاهد بارش تگرگ و احتمال اصابت صاعقه خواهیم بود.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی در پایان از کاهش دمای هوا در روز سه شنبه خبر داد و گفت: بارش تگرگ و اصابت صاعقه در نواحی مستعد، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۴۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان