//
کدخبر: ۱۸۸۰۵۲ //

ترافیک نیمه سنگین در هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه نیمه‌سنگین در جریان است و در محدوده پیست امامزاده هاشم با پس زدگی بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

ترافیک نیمه سنگین در هراز و فیروزکوه
به گزارش فرتاک نیوز،

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: در حال حاضر عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و در محدوده پیست امام زاده هاشم با پس زدگی بار ترافیکی مواجه هستیم و به مرور خود را در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محور فیروزکوه گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به سمت شهرهای شمالی کشور نیمه سنگین و تردد خودروها به کندی در جریان است.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محورهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما روان در جریان است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

محبی ادامه داد: هموطنان در چنین شرایطی مدیریت زمان سفر را در اولویت مسافرت خود قرار داده و با اطلاع از وضعیت راه‌ها سفر خود را آغاز کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اذعان داشت: هموطنان در برخورد با اینگونه ترافیک‌ها با سرعت مطمئنه، صبر و شکیبایی تردد کرده و سفر را جزئی از مسافرت خود بدانند تا حادثه‌ای تلخ برای خود و دیگر هموطنانمان رقم نخورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۰۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان