//
کدخبر: ۱۸۶۸۴۸ //
در لیگ حرفه‌ای بوکس جهان

"سالار غلامی" بوکسور کرمانشاهی حریف مکزیکی را ناک‌‌اوت کرد

سالارغلامی لژیونر وزن 89 کیلوگرم بوکس ایران و عضو تیم تایتل فایت کانادا، دومین حریف خود در مسابقات لیگ حرفه‌ای بوکس جهان را با اقتدار شکست داد.

"سالار غلامی" بوکسور کرمانشاهی حریف مکزیکی را ناک‌‌اوت کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرویز غلامی پدر و مربی این بوکسور گفت :به بازی شب گذشته(21 اردیبهشت) سالار غلامی برابر حریف مکزیکی‌اش در مسابقات لیگ حرفه ای بوکس جهان اشاره کرد و گفت: همانطور که انتظار داشتیم، سالار در این دیدار باآمادگی کاملی ظاهر شد و توانست دومین حریف خود در رقابت‌های لیگ حرفه ای بوکس را شکست دهد.

وی افزود: در این دیدار که چهار راندی بود، غلامی در همان راند اول در کمتر از یک دقیقه رقیب مکزیکی خود را ناک اوت کرد و با اقتدار به پیروزی رسید.

مربی این بوکسور کرمانشاهی یادآور شد: غلامی زمستان سال گذشته، پیش از اولین دیدار خود در مسابقات لیگ حرفه ای بوکس جهان، حین تمرینات از ناحیه فک و صورت دچار شکستگی شد، اما علیرغم این مصدومیت توانست برابر  اولین حریفش که آن هم از کشور مکزیک بود به پیروزی برسد.

وی افزود: پس از این مصدومیت غلامی به ایران بازگشت و پس از گذراندن دوره مصدومیت و بدست آوردن بهبودی کامل به کانادا بازگشت و خوشبختانه توانست در دیدار دوم خود به خوبی ظاهر شود.

وی عنوان کرد: لژیونر بوکس ایران برای دست یافتن به کمربند قهرمانی لیگ حرفه ای بوکس جهان در وزن 89 کیلوگرم باید در چهار دیدار دیگر برابر حریفانش به پیروزی دست پیدا کند.

  سالار غلامی بوکسور کرمانشاهی سال گذشته با عقد قراردادی سه ساله به تیم تایتل فایت کانادا پیوست تا برای این تیم در مسابقات لیگ حرفه ای بوکس جهان به میدان برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان