//
کدخبر: ۱۸۶۲۰۲ //

سارقان تجهیزات پزشکی ۱۵ میلیاردی در دام پلیس شهرستان البرز

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان تجهیزات پزشکی بیمارستان در شهرستان البرز خبر داد.

سارقان تجهیزات پزشکی 15 میلیاردی در دام پلیس شهرستان البرز
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده سرقت به پلیس آگاهی شهرستان البرز مبنی برسرقت تجهیزات پزشکی از بیمارستان رحیمیان بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی واطلاعاتی و تحقیقات لازم هویت یکی از سارقان سابقه‌دار را شناسایی و در استان تهران که قصد فروش تجهیزات پزشکی را داشت در یک اقدام ضربتی دستگیر و به مقر پلیس در استان منتقل کردند.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به همدستی 2 سارق دیگر و سرقت دو دستگاه تجهیزات پزشکی از بیمارستان توسط یک دستگاه خودروی پژو پارس اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام گرفته 2 همدست سارق در استان قزوین و تهران دستگیر و به بزه انتسابی و مشاکت در سرقت تجهیزات پزشکی اعتراف کردند.

سرهنگ حاجیان با اشاره به ارزش 15میلیاردی تجهیزات پزشکی به سرقت رفته از سوی کارشناسان بیمارستان تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان و اموال سرقتی به صورت صحیح و سالم تحویل بیمارستان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۲۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان