//
کدخبر: ۱۸۲۹۳۹ //

تعهددولت برای ایجاد۴۰۰ شغل در رودبار در سال رونق تولید

فرماندار رودبار در جلسه شورای اداری از تعهد ایجاد 400 شغل در سال رونق تولید برای مردم این شهرستان خبر داد.

تعهددولت برای ایجاد۴۰۰ شغل در رودبار در سال رونق تولید
به گزارش فرتاک نیوز،

فرماندار رودبار عصر امروز در شورای اداری شهرستان رودبار با اشاره به وقوع سیل در برخی نقاط کشور اظهار کرد: کمک‌های مردم خوب شهرستان رودبار به مردم سیل‌زده بی‌نظیر بوده که این حُب و نوع‌دوستی از ایمان و تقوایشان نشات می‌گیرد.

محمدصالح ضیایی با اشاره به مشکلات مالی و اعتباری در شهرستان گفت: منابع مالی و اعتبار در شهرستان بسیار کم است اما با کوشش و تلاش می‌توانیم در برخی مسائل بدون اعتبار و باروحیه جهادی نیز اقدامات ارزشمند انجام دهیم.

فرماندار رودبار با بیان اینکه در جنگ تمام‌عیار اقتصادی به سر می‌بریم افزود: در شرایطی که کشور ازلحاظ اقتصادی شرایط خوبی ندارد درنگ و تعلل به‌هیچ‌عنوان پذیرفتنی نیست.

نماینده عالی دولت در رودبار با اشاره به اهمیت شعار سال تحت عنوان رونق تولید بیان کرد: تعامل و همراهی دولت و بخش خصوصی برای تحقق شعار تولید بسیار مؤثر است و این اتفاق باید در این شهرستان محسوس‌تر باشد.

ضیایی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان در برنامه شهرستان قرار دارد، تصریح کرد: تلاش مجموعه مدیریتی شهرستان رودبار ایجاد ۴۰۰ شغل در سال جاری است که در این راستا اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و بخشی از کارها در کارگروه رفع موانع تولید دنبال می‌شود.

نماینده عالی دولت در رودبار با تأکید بر تلاش بیشتر مسؤولین در خدمات‌رسانی به مردم بیان کرد: مردم باید ولی‌نعمتشان را در عمل پویا و فعال ببینند نه در شعار، برخی موانع اداری برای مردم وجود دارد که باید تلاش کنیم موانع را از سر راه برداریم.

وی با تأکید بر تکریم ارباب‌رجوع افزود: مسؤولین شهرستان باید تا ساعت ۱۸ در شهرستان بمانند و هیچ‌گونه قصور در رفتار با ارباب‌رجوع و خدمت‌رسانی به مردم را نمی‌پذیریم.

فرماندار رودبار با اشاره به استمرار بازدیدهای سرزده از ادارات و نهادها، گفت: بازدیدهای سرزده از ادارات، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به جد ادامه می‌دهیم و اگر قصوری در رفتار اداری و کاری مدیران و افراد مشاهده کنیم قطعاً برخورد خواهیم کرد.

ضیایی با تأکید بر نظارت در بازار ماه مبارک رمضان در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: با تشکیل ستادی مجزا در شهرستان، تنظیم بازار، نظارت و کنترل بازار در ماه مبارک رمضان به جدی پیگیری شود.

وی با تأکید بر انضباط اداری توسط کارکنان ادارات افزود: بهانه رفتن به اداره کل را نمی‌پذیریم و هر مسؤولی قصد مرخصی رفتن دارد باید ضمن تعیین جانشین، موضوع را به فرمانداری اطلاع دهد.

نماینده عالی دولت در رودبار از خسارت چند میلیارد تومانی سیل به این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بخش‌های اعظمی از زیرساخت‌های آب، راه، کشاورزی و سردهنه های شهرستان رودبار براثر سیل اخیر خسارت شدید دیدند که مبلغ اعتباری این خسارت‌ها به بیش از ۲۸ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است.

ضیایی با بیان اینکه نباید به امید اعتبارات دولتی بمانیم، گفت: تلاش کنیم در خارج از اعتبارات دولتی باروحیه جهادی و انقلابی کارها را مدیریت کنیم و به‌پیش ببریم و صرفاً به امید اعتبارات نمانیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۹۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان