//
کدخبر: ۱۸۲۱۷۹ //

امدادگران مصدوم سانحه تصادف در پلدختر به بیمارستان تهران منتقل شدند

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان گفت: ۲ امدادگر مصدوم سانحه تصادف در شهرستان پلدختر به بیمارستان تهران منتقل شدند.

امدادگران مصدوم سانحه تصادف در پلدختر به بیمارستان تهران منتقل شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

حسینعلی رفایی، از انتقال دو مصدوم حادثه تصادف در پلدختر خبر داد و اظهار داشت: یک نفر از امدادگران اردبیلی که در سانحه تصادف مصدوم شد و در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد بستری بود امروز به بیمارستان تهران انتقال یافت.

وی افزود: این مصدوم که از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بود تمام قسمت‌های بدن وی آسیب‌دیده بود که با هماهنگی رئیس اورژانس کشور به‌وسیله یک جت فالکون به بیمارستان تهران منتقل شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از امداد گران که در پل‌دختر براثر سانحه تصادف در آی سی یو بیمارستان خرم‌آباد بستری بود به بیمارستان تهران منتقل شد؛ هر دو مصدومان به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) تهران انتقال یافتند.

 28 فروردین‌ماه امسال چهار نفر از نیروهای بنیاد مسکن اردبیل به‌عنوان استان معین در شهر معمولان که در حال بازسازی مناطق سیل‌زده بودند، پس از بازگشت از روستا و در حین مأموریت دچار سانحه تصادف شدند که دو نفر از آن‌ها جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر مجروح شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۱۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان