//
کدخبر: ۱۷۹۹۳۶ //

جزئیات تعطیلی مدارس ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان

مدارس شهرستان‌های کنارک، ایرانشهر، دلگان، چابهار، قصرقند، زاهدان در سیستان و بلوچستان تعطیل اعلام شده است.

جزئیات تعطیلی مدارس 6 شهرستان سیستان و بلوچستان
به گزارش فرتاک نیوز،

به دنبال شدت بارندگی‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و آبگرفتگی معابر، فردا در نوبت صبح مدارس 5 شهرستان کنارک، ایرانشهر، چابهار، قصرقند، زاهدان و تمامی مهدکودک‌های جنوب سیستان و بلوچستان از سوی ستاد بحران‌ تعطیل اعلام شده است.

مدارس ایرانشهر در تمام مقاطع و در دو شیفت صبح و بعدازظهر، مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم، روستایی و شهری شیفت صبح و عصر چابهار،کنارک، منطقه دشتیاری «بخش های دشتیاری،مرکزی و پلان» تعطیل اعلام شده است.

در قصرقند تمام مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح، همچنین فرمانداری زاهدان نیز اعلام کرد: باتوجه به پیش بینی هواشناسی و بارش شدید باران، آب گرفتگی معابر، مدارس پیش دبستایی و دبستان در دو نوبت صبح و عصر زاهدان‌فردا یکشنبه ۲۵ فروردین تعطیل است.

در شهرستان دلگان نیز مدارس پیش دبستانی و دبستان در دو نوبت صبح و عصر فردا تعطیل است.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، با توجه به احتمال بارندگی و آبگرفتگی معابر تمام مهدهای کودک و مراکز توانبخشی معلولین جنوب استان فردا یکشنبه 25/01/98 و روز دوشنبه 26/01/98 تعطیل است.

با توجه به شرایط ناهموار جوی ممکن است مدارس شهرستان‌های دیگر سیستان و بلوچستان نیز تعطیل اعلام شود که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان